نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان از مناطق سیل‌زده استان بازدید کرده‌اند اما تا الان اقدام موثری صورت نگرفته است.

سید‌قاسم جاسمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در خصوص آخرین وضعیت سیل در استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر در یکی از شهرک‌های کرمانشاه هستم و آنطور که مشاهده می‌شود آب‌گرفتگی رودخانه مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است. 

وی ادامه داد: اکثر خیابان‌ها و خانه‌ها را آب گرفته است و مردم هم با گونی‌های خاک خاکریزهایی زده‌اند تا از ورود بیشتر آب جلوگیری کنند با این حال اما خانه‌های زیادی را آب گرفته است.

جاسمی در خصوص اقدامات صورت گرفته تا امروز هم گفت: استاندار و مسئولان استانداری و فرمانداری از منطقه بازدید کرده‌اند اما تا امروز اقدام موثری برای کمک به سیل‌زده‌گان صورت نگرفته است. خواستار این هستیم که دولت هرچه سریع‌تر نسبت به اسکان افراد و بازسازی خانه‌ها اقدام کند. 

نماینده کرمانشاه در خصوص دستور وزیر کشور برای برآورد هزینه‌های ناشی از سیل هم گفت: تا جایی که اطلاع دارم مقرر شده است دهیاران و بخشداران گزارشی تهیه کنند تا در اختیار معاون عمرانی استانداری قرار گرفته و برای وزارت کشور ارسال شود. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.