داریوش جودکی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اجناس ارسالی برای کمک به سیل زدگان استان لرستان، شامل مواد غذایی و بهداشی، مواد لبنی، پتو، آب معدنی و چادر بود که بین مردم توزیع شد.
وی اظهار کرد: با توجه به تخریب بسیاری از منازل، مردم مناطق سیل زده لرستان نیازمند به امکانات اولیه زندگی شامل مواد غذایی، چادر، البسه و کنسروجات هستند.
نماینده استاندار کرمانشاه در امور کمک رسانی به سیل زدگان لرستان با بیان اینکه هم اکنون در پلدختر استقرار داریم، گفت: مشارکت اصناف و بازاریان کرمانشاه و اداره اوقاف برای کمک رسانی به سیل زدگان همپای مردم بسیار خوب است و با توجه به عمق تخریب و از بین رفتن منازل نیازمند ارسال کمک های بیشتری هستیم.
جودکی، با تاکید بر تداوم کمکهای مردمی، ادامه داد: همچنین اداره اوقاف با همکاری اصناف و بازاریان استان کرمانشاه اقدام به استقرار یک آشپزخانه برای تهیه و پخت غذای گرم از شب گذشته در پلدختر کرده است.
بارش های چند روز اخیر باعث وقوع سیل در اکثر شهرهای استان لرستان شده و برخی از شهرهای این استان از جمله پلدختر شرایط بسیار بحرانی را تجربه می کند.
مردم استان کرمانشاه در حالی به یاری مردم آسیب دیده لرستان شتافته اند که خود در جریان سیل هفته جاری خسارت های زیادی را متحمل شده اند.
3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.