به گزارش خبرنگار ایرنا، در این بازدیدها، آخرین وضعیت رودخانه ها پس از بارش های اخیر مورد نظارت و ارزیابی قرار گرفت و راه های بازگشایی محل های خروجی آب این رودخانه در صورت نیاز بررسی شد.
استاندار کرمانشاه در این بازدیدها بر انجام اقدامات لازم برای جلوگیری از طغیان رودخانه ها و وقوع خطر تاکید کرد.
فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه در حاشیه این بازدید به خبرنگار ایرنا گفت: در بازدیدهای صورت گرفته شرایط ورودی و خروجی آب رودخانه ها به صورت دقیق مورد بازرسی قرار گرفت.
وی ادامه داد: استاندار کرمانشاه در بازدید از پل قزانچی که روی رودخانه رازآور واقع شده و همچنین رودخانه های قره سو و آبشوران بر مدیریت صحیح آب آن ها خصوصا در صورت نیاز به بازگشایی محل های خروجی تاکید کرد.
رنجبر افزود: در پی بارش های چند روز اخیر، سطح رودخانه های شهر کرمانشاه بالا آمده و با توجه به پیش بینی اداره کل هواشناسی در خصوص بارش های شدیدی که روزهای ابتدایی هفته آینده داریم احتمال افزایش و بالاتر آمدن سطح آب آن ها وجود دارد.
فرماندار کرمانشاه در پایان گفت: استاندار و معاون عمرانی ایشان در این بازدید توصیه های لازم را داشتند و مجموعه مدیریت شهرستان کرمانشاه نیز آمادگی لازم برای کنترل شرایط در صورت نیاز را دارد.
طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه، از عصر شنبه تا روز سه شنبه شاهد بارش های گسترده ای در نقاط مختلف استان خواهیم بود که شدت بارش از صبح یکشنبه تا صبح دوشنبه خواهد بود.
7458/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.