به گزارش ایرنا؛ مجید یزدان‌پناه روز سه شنبه در جلسه ستاد اسکان فرهنگیان استان کرمانشاه با اشاره به شدت بارندگی های چند روز اخیر استان افزود: تمام امکانات آموزش و پرورش تا پایان تعطیلات نوروز به صورت رایگان در خدمت اسکان مسافران و گردشگران نوروزی استان خواهد بود.
وی بوستان ها و فضاهای سبز را با توجه به بارندگی ها برای استراحت و سکونت مهمانان نوروزی مناسب ندانست و گفت: به همین خاطر آموزش و پرورش آمادگی خود را جهت پذیرش رایگان مسافران از چند روز قبل اعلام کرده و مهمانان فرهنگی و غیر فرهنگی با مراجعه به نزدیک‌ترین ستاد اسکان از امکانات آموزش و پرورش بدون هیچ هزینه‌ای برای استراحت و سکونت می‌توانند استفاده کنند.
یزدان پناه در ادامه بیان داشت: امکان اقامت مهمان نوروزی در همه مدارس استان وجود دارد و فقط منحصر به شهر کرمانشاه نیست و رﺅسای آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان به هدایت مهمان های نوروزی به سمت ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان اقدام کنند.
یزدان‌پناه در پایان از زحمات فرهنگیانی که در ستادهای اسکان خدمت رسانی می کنند قدر دانی کرد و گفت: مردمان ایران‌زمین همواره به مهمان‌نوازی معروف بوده‌اند و در تلاشیم که مردم نجیب ایران از تعطیلات خود در دیار تاریخی کرمانشاه لذت و خاطره‌ خوبی در ذهن شان باقی بماند.
براساس اعلام سازمان هواشناسی در 2 روز اخیر به صورت میانگین، بارش 50 میلی متر باران در استان کرمانشاه ثبت شده است.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت چهار هزار و 600 مدرسه با 325 هزار دانش آموز دارد.
3209/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.