به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا 'مُلاقادر قادری' روز سه شنبه در دیدار با جانشین و رئیس پلیس پیشگیری شهرستان پاوه اظهار داشت: تلاش های و زحمات نیروهای پلیس قابل تقدیر و ستودنی است چرا که توانسته اند امنیتی پایدار را در جامعه حاکم کنند.
وی، سخت کوشی، ایثار و از خودگذشتگی را جزو شاخصه های مهم پلیس برشمرد و گفت: اهمیت حضور آن ها در جامعه و بین مردم بر کسی پوشیده نیست.
ماموستا قادری یادآوری کرد: اقتدار جمهوری اسلامی و پیشرفت های حاصل شده همه در سایه امنیت موجود بدست آمده که باید قدر آن را بدانیم.
امام جمعه پاوه با ابراز رضایت از امنیت شهرستان مرزی پاوه گفت: این امنیت حاصل تلاش های مخلصانه و مجاهدانه نیروهای نظامی و انتظامی حاصل شده که باید صمیمانه تقدیر کرد.
وی همچنین برای کارکنان پلیس در ماموریت های محوله آرزوی موفقیت کرد و از مردم نیز خواست تا به ماموران برای مقابله با جرائم کمک کنند.
در این دیدار همچنین سرهنگ 'فضل اله پرنو' جانشین فرمانده انتظامی پاوه نیز ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو، امنیت پایدار را حاصل مشارکت و همکاری همه آحاد جامعه دانست و گفت: در این میان جایگاه روحانیونی نظیر ماموستا قادری به خاطر مقبولیت و نفوذ معنوی که در جامعه دارند بسیار مهم است.
وی در پایان گفت: پلیس شهرستان پاوه تلاش می کند تا در سال جدید همانند سال های قبل تمام توانش را برای ارتقاء سطح امنیت در جامعه به کار گیرد.
7458/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.