به گزارش ایرنا، روز جمعه در تالار آینه دیوان مجتمع تجاری اسکای سنتر لواسان از توابع شهرستان شمیرانات مراسمی با عنوان مزون لباس های خارجی یا همان فشن شو با حضور مدلینگ های خانم و آقا برگزار شد.
پس از پخش زنده برنامه توسط برگزارکنندگان از شبکه های فضای مجازی، بار دیگر توجه اقشار مختلف جامعه به سمت لواسان جلب شد و پلیس اعلام کرد که این مرکز پلمپ شده است.

٭٭واکنش توئیتری امام جمعه لواسانات
حجت الاسلام سید سعید لواسانی شامگاه شنبه در حساب کاربری خود در توئیتر در این باره نوشت: روزی که فریاد زدم اسکای سنتر وضع فرهنگی و کاسبی لواسان را به هم می زند خندیدند و گفتند: تو مرتجعی و با تمدن مخالف هستی.
وی ادامه داد: آری آقایان اشرافیت همه چیز ما را می گیرد، الان نگذارند دیگر قارچ های سمی در شهر رشد کند.

**واکنش پلیس
این درحالی است که دیشب فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به غیرقانونی بودن برگزاری مزون لباس های خارجی در تالار «مجتمع اسکای سنتر » منطقه لواسانات استان تهران اعلام کرد: این محل پلمپ شد.
به گزارش ایرنا سردار حسین رحیمی افزود: روز گذشته ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اطلاع از برگزاری مزون لباس های خارجی با استفاده از مدلینگ های آقا و خانم در منطقه لواسانات این مکان را پلمپ کردند.
وی ادامه داد: بلافاصله ماموران پلیس به محل برگزاری این نمایشگاه لباس در مجتمع اسکای سنتر منطقه لواسانات تهران مراجعه و برابر وظیفه قانونی از ادامه فعالیت این نمایشگاه جلوگیری کردند.
رئیس پلیس تهران بزرگ در پایان گفت: در ادامه و طی هماهنگی با دستگاه قضا ساعتی پیش تالار محل برگزاری این نمایشگاه غیرقانونی لباس نیز تعطیل و پلمپ شد.

٭٭معرفی برگزارکنندگان به مراجع قضایی
دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور نیز با بیان اینکه برگزارکنندگان این مراسم مجوز نداشته و این افراد سابقه دار هستند گفته است: محتوای این مراسم بسیار نامناسب و ناهنجار بود.
حمید قبادی اعلام کرد: افراد حقیقی و حقوقی حاضر در این مراسم اعم از موسسه برگزار کننده، میزبان، شرکت حامی مالی و ... به طور دقیق شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.

٭٭هنرمندان مجاز معترض هستند
قبادی در ادامه سخنان خود اشاره داشت: این فعالیت غیرمجاز بشدت از سوی هنرمندان، طراحان و تمامی فعالان عرصه مد و لباس مورد نقد قرار گرفته زیرا لازم است از این حوزه صیانت شود.
این مقام مسئول تاکید کرد: اکثر قریب به اتفاق فعالان مد و لباس در ساختار قانونی و با مجوز کارگروه فعالیت می‌کنند و این اقدام ناهنجار به مد و لباس کشور خدشه وارد می‌کند.
دبیر کارگروه مد و لباس کشور تصریح کرده است: هرگونه رویدادی که فعالیت مد و لباس در آن وجود دارد طبق قانون باید از کارگروه مذکور مجوز بگیرد.
قبادی خاطرنشان کرد: مراسم فشن شو لباس لواسان تنها در حوزه مد و لباس نبوده بلکه رویدادهای آرایشی- بهداشتی، معماری و چند بخش دیگر نیز در آن رخ داده اما نمایش لباس، محوریت برنامه و موضوع برجسته شبکه‌های اجتماعی بوده است.
لواسان یکی از شهرهای خوش و آب و هوای شهرستان شمیرانات در 15 کیلومتری شمال شرقی پایتخت واقع شده است.
تهرام/9897/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.