به گزارش ایرنا، سید شهاب الدین چاوشی روز دوشنبه در نشست شورای سیاستگذاری گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دفتر امام جمعه سمنان افزود: باید با اتخاذ تدبیرهای راهبردی و بیان دستاوردها، زمینه حضور پرشور مردم در این آیین ملی فراهم شود.
وی خاطر نشان کرد: مردم ولی نعمت این نظام هستند و باید همواره از آحاد مردم دلجویی کرد و در بسیاری از مواقع با انجام اقدام هایی از سوی برخی افراد، زمینه ایجاد نقطه ضعف برای ضربه زدن دشمنان به نظام فراهم می شود.
چاوشی ادامه داد: با پیروزی انقلاب به رهبری امام خمینی (ره) نظام جمهوری اسلامی احیا شد و باید در دهه چهارم انقلاب با زبان مردم، مسوولان سخن گفته و دستاوردهای این نظام را برای آحاد جامعه اطلاع رسانی کنند.
استاندار سمنان اضافه کرد: دستاورد این نظام مقدس در محرومیت زدایی و برخوردار کردن روستاهای کشور از امکانات زیرساختی در مقایسه با دیگر نقاط جهان چشم گیر است و مردم قدردان زحمات این نظام خدمتگزار هستند.
چاوشی تصریح کرد: خدمت رسانی به مردم وظیفه نظام جمهوری اسلامی است و دلاورمردی و رشادت های ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس باید به معنی واقعی برای نسل جوان انقلاب روشنگری شود.
وی افزود: در این شرایط حساس، آحاد مردم و مسوولان باید با یکدیگر همدل و متحد باشد و تفرقه، زمینه ساز کینه توزی دشمنان در جامعه است.
چاوشی گفت: دشمنان در شبکه های اجتماعی علیه نظام جمهوری اسلامی توطئه می کنند و استکبار جهانی در این فضا در حال نا امید کردم مردم از نظام و انقلاب است.
وی اضافه کرد: جهانیان چشم به راه برگزاری باشکوه آیین گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی هستند و باید در این جشن ملی تمامی مردم و مسوولان متحد باشند.
7339/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.