به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین علی ملکی در خطبه های نمازجمعه این هفته قصرشیرین با تبریک سال نو و با اشاره به شعار امسال رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام 'رونق تولید' ، افزود: جنس و کالای ایرانی اهمیت و قابلیت توسعه و به دست گرفتن بازار داخلی را دارد از این رو باید کیفیت آن را زیاد کنیم و مردم باید بدانند خرید جنس داخلی باعث رونق گرفتن بازار کار کارگران ایرانی می شود.
وی اظهار داشت: سیاست دولت باید در راستای تقویت کارخانه ها، تامین بازار داخلی و جلوگیری از بسته شدن آن ها باشد و با یک سیستم یکپارچه تمام کارخانه ها را در ریل اقتصادی کشور قرار دهد.
خطیب جمعه قصرشیرین در ادامه گفت: تامین بازار داخلی و صادرات کالاهای ایرانی به خارج از کشور باید از سیاست های سیستم مدیریتی دولت باشد.
حجت الاسلام ملکی افزود: واردات بی رویه یعنی جلوگیری از تولید داخلی و شکست آن، از این رو دولت باید جلوی این مساله را بگیرد.
وی ادامه داد: باید بنیان اقتصادی کشور بر فروش نفت نباشد زیرا نفت می تواند مورد تعیین قرار بگیرد از این رو باید تلاش کنیم وابستگی کشور به نفت قطع شود و کشور با منابع داخلی اداره شود.
وی اضافه کرد: همچنین باید مبارزه با فساد به طور جدی مطرح شود زیرا این مساله بسیار مهم است و ریشه بسیاری ازاختلاس های میلیاردی است.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت دارد.
3012/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.