به گزارش ایرنا؛ ماموستا مُلامحمد محمدی روز یکشنبه در دیدار با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه افزود: برخی از افراد این توفیق را پیدا می‌کنند که مدتی از عمر خود را به خدمتگزاری مردم مشغول شوند لذا باید از این فرصت به بهترین شکل ممکن در راستای رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم استفاده کنند.
وی اظهار داشت: با توجه به حساس بودن مساله اشتغال جوانان در استان کرمانشاه، شناسایی و عملیاتی کردن زمینه های سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال های پایدار منطبق با ظرفیت های موجود هر شهرستان بایستی سرلوحه کار متولیان اشتغال به خصوص دبیرخانه کارگروه اشتغال قرار گیرد.
ماموستا محمدی، از تلاش های حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و اهتمام ویژه او برای خدمت به مردم و نظام جمهوری اسلامی و اجرای دقیق برنامه ها و سیاست های دولت و تلاش مضاعفش در ایجاد اشتغال جوانان تقدیر کرد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه نیز در این دیدار، گفت: مدیران و مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره نیازمند هدایت ها و راهنمایی های ائمه جمعه هستند و باید در مسیر خدمت به مردم از این راهنمایی ها بهره مند شوند.
حسن عزیزی با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت ایجاد اشتغال از محل پرداخت تسهیلات اشتغالزا، اظهار داشت: استان کرمانشاه در زمینه ایجاد اشتغال از محل پرداخت اعتبارات اشتغال روستایی و عشایری در سطح کشور بیشترین عملکرد داشته است و توقف و کاهش میزان نرخ بیکاری در پایان فصل پاییز براساس آمار ارائه شده مرکز آمار ایران گواهی بر این فعالیت می باشد.
دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمانشاه در ادامه گفت: با توجه به حساسیت ایجاد اشتغال در برهه زمانی کنونی، بیشترین تمرکز مدیریت های اداره کل به مقوله اشتغال و تثبیت آن در استان می باشد و به همین منظور دبیرخانه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری مستقر در این اداره کل در ایام تعطیل نوروز فعال و در این زمینه ارائه خدمت می نماید.
عزیزی در ادامه به سند اجرایی اشتغال شهرستان ها اشاره کرد و ضمن تشریح اهمیت و چگونگی تدوین این سند، عنوان کرد: با حمایت های استاندار پرتلاش کرمانشاه و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و با کمک فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی و بانک های عامل استان سند اجرایی اشتغال شهرستانی توسط دبیرخانه کارگروه اشتغال تدوین و در این سند تکلیف حداقل ایجاد اشتغال در شهرستان ها، دستگاه های اجرایی و بانک های عامل در سال 97 و 98 مشخص شده است.
8066/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.