هدایت حاتمی روز پنجشنبه در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار در سازمان جهاد کشاورزی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یک هزار تن پرتقال و 600 تن سیب اکنون در استان موجود است و کار توزیع آن در سطح استان از روز 25 اسفند آغاز می شود.
به گفته او 300 تن گوشت منجمد و 200 تن مرغ منجمد نیز در استان برای توزیع موجود و روانه بازار مصرف می شود.
وی اظهار داشت که به دنبال تامین گوشت گرم مرغ نیز برای تعادل بخشی به بازار هستیم.
وی به توزیع شکر در استان نیز اشاره کرد و گفت: 2 هزار تن شکر تاکنون توزیع شده و سه هزار تن دیگر نیز توزیع می شود.
وی اضافه کرد که در نمایشگاه عرضه کالاهای اساسی نیز برنج مورد نیاز مردم توزیع می شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه همچنین به تامین کنجاله سویا بین مرغداران با هدف تامین نیازهای آن نیز خبر داد و گفت: حمایت از تولیدکنندگان یکی از اولویت های اساسی دولت است.
خاتمی هدف ستاد تنظیم بازار را به کمک به تقویت سبد غذایی خانوارهای ضعیف اعلام کرد و گفت: همه دستگاه ها باید تلاش کنند که این اقلام خوراکی به دست قشر ضعیف برسد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه همچنین از اعضای ستاد تنظیم بازار خواست که با استفاده از ظرفیت تعاونی ها و سازمان های مردم نهاد استان، تمام توان و تلاش خود را در راستای کنترل بازار در ایام پایانی سال و جلب رضایت مردم بکار گیرند.
حاتمی افزود: با توجه به وضع معیشتی مردم و لزوم ایجاد انگیزه و افزایش قدرت خرید مردم در ایام پایانی سال از تمام ظرفیت های موجود از قبیل تامین و توزیع نهاده های دارای یارانه و همکاری با تولیدکنندگان، بازرگانان و عاملین توزیع کالاهای اساسی تنظیم بازار در اسرع وقت اقدامات لازم صورت پذیرد.
استان کرمانشاه 2 میلیون جمعیت ساکن در 2 هزار و 600 روستا و 34 شهر دارد.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.