به گزارش خبرنگار ایرنا؛ افشین کریمی روز سه شنبه در گردهمایی روحانیون و طلاب حوزه های علمیه مناطق زلزله زده استان کرمانشاه با حضور استاندار در اسلام آبادغرب، افزود: استاندار کرمانشاه با روحیه ایثار و تواضع و به صورت جهادی تلاش های بسیاری در مناطق زلزله کشیده و می کشد که جای قدردانی دارد.
او ایثار، گذشت، در کنار مردم بودن و تواضع را از جمله ویژگی های مهندس بازوند استاندار کرمانشاه دانست.
فرماندار اسلام ابادغرب در ادامه سخنان خود به زحمات روحانیون در راستای تبلیغ دین را ستود و گفت: در کنار مردم بودن یکی از ویژگی های روحانیون است.
کریمی با بیان اینکه روحانیون از صدر اسلام تاکنون در راستای صیانت از دین و تبلیغ ان تلاش بسیاری کرده اند، تاکید کرد که ما مسوولان هم باید روحانیون را صیانت و حفظ کنیم.
او حضور روحانیون در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه را نمونه در کنار مردم بودن این قشر دانست.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان سال گذشته در11 کیلومتری بخش ازگله و 32 کیلومتری شهر سرپل ذهاب رخ داد که 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشت.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 932 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی 104 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دید.
البته در زلزله 6.4 ریشتری یکشنبه چهارم آذر 97 هم 771 مصدوم و بیش از چهار هزار واحد مسکونی خسارت دیده، به این آمارها اضافه شد.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.