به گزارش خبرنگار ایرنا؛ دراین مراسم که ابتدا در سرسرای اجتماعات بیمارستان و بعد در محوطه برگزار شد، مدیرعامل مجتمع بیمارستان امام رضا(ع)، گفت: حدود 30 هکتار زمین این مجتمع برای کاشت نهال اختصاص یافته و امروز 2 هزار و 500 اصله نهال در این محوطه کاشته می شود.
علی سروش با بیان اینکه این مجتمع به سمت بیمارستان سبز گام برداشته است، افزود: طرح جامع محوطه سازی بیمارستان اکنون در دست اجراست و در قالب این طرح درختکاری انجام می دهیم.
او با بیان اینکه بیمارستان در کنار تامین سلامت مردم، به حفظ محیط زیست نیز توجه ویژه ای دارد، گفت: به دنبال جایگزین کردن انرژی های نو به جای سوخت های فسیلی و استفاده از آب های سطحی به منظور آبیاری فضای سبز بیمارستان هستیم.
او با بیان اینکه مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) به لحاظ گستردگی و داشتن محوطه و فضای سبز فراوان نیاز به یک شهردار دارد، گفت: با همکاری اداره کل منابع طبیعی در راستای نهال کاری و حفظ محیط زیست تلاش می کنیم.
15 اسفند روز درختکاری است و از این روز تا 21 اسفند به عنوان هفته منابع طبیعی نامگذاری شده است.
مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) بزرگترین، مجهزترین و مدرنترین مرکز آموزشی درمانی و تحقیقاتی منطقه غرب و شمال غرب کشور است که در 15 بهمن 1384 به طور رسمی به بهره برداری رسید.
این مجتمع بیمارستانی کار خود را با 515 تخت شروع کرد واکنون با وجود 714 تخت مصوب، دارای 840 تخت فعال می باشد.
اکنون 2 هزار و 680 تخت بیمارستانی در قالب 18 بیمارستان دولتی دانشگاه علوم پزشکی، 2 بیمارستان خصوصی، سه بیمارستان نظامی و 2 بیمارستان تامین اجتماعی در استان فعال است.
استان کرمانشاه 2 میلیون و 499 هزار هکتار مساحت دارد که 70 درصد آن را عرصه های منابع طبیعی با بیش از 527 هزار هکتار جنگل و یک میلیون و 192هزار هکتار مرتع تشکیل داده است.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.