جانشین فرمانده انتظامی کرمانشاه اعلام کرد: 16 هزار و 550 کیلوگرم شکر احتکار شده به ارزش یک میلیارد و 100 میلیون ریال در شهرستان صحنه کشف شد.
پایگاه خبری پلیس، روز دوشنبه به نقل از سردار «علیرضا مرزبانی» اظهار داشت: در بازرسی از یک انبار که قاضی تعزیرات حکومتی و بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت میز حضور داشتند، 16 تن و 550 کیلوگرم شکر احتکار شده کشف شد.
وی در پایان با اشاره به پلمب انبار محل احتکار از دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی وی به دستگاه قضائی برای صدور حکم لازم خبر داد.

کشف پنج تن برنج خارجی قاچاق در کنگاور
فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور نیز از کشف پنج تن برنج قاچاق، توقیف یک دستگاه خودرو و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.
پایگاه خبری پلیس روز دوشنبه به نقل از عزیز الهیاری اعلام کرد: ماموران پس از شناسایی محور تردد کامیون حامل کالای قاچاق نسبت به اجرای تور ایست و بازرسی اقدام و در فرصتی مناسب خودروی مورد نظر را متوقف کردند.
الهیاری تصریح کرد: در بازرسی‌های بعمل آمده پنج هزار کیلوگرم برنج قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به 400 میلیون ریال می‌رسید کشف شد.
فرمانده انتظامی کنگاور در پایان از دستگیری راننده و معرفی وی به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.
8066/7447
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.