به گزارش خبرنگار ایرنا، کوروش محمودیان روز یکشنبه در جلسه شورای اداری گیلانغرب، افزود: این میزان هشت درصد بیشتر از سهمیه تعیین شده است و سهم شهرستان در مراحل دوم و سوم نیز از اوایل سال جدید ابلاغ خواهد شد.
وی اظهار داشت: تاکنون بیش از سه هزار و 300 واحد مسکونی از مجموع سه هزار و 837 واحد تخریبی ناشی از زلزله بازسازی شده اند و کار تعمیر تمامی 12 هزار واحد آسیب دیده نیز به پایان رسیده است.
فرماندار گیلانغرب گفت: با تعیین پیمانکار، طرح احداث راه گیلانغرب به سومار در محور زله زرد طی هفته جاری آغاز می شود و اجرای طرح های جدید در حوزه عمران شهری و روستایی برای ایجاد تحولات مناسب در زمینه توسعه شهرستان نیز در سال آینده انجام می شود.
محمودیان، با قدردانی از تلاش یکساله مدیران شهرستان گیلانغرب با وجود فرازو نشیب های فراوان از زحمات مدیران بانک ها در تسریع در روند پرونده های زلزله و از مدیر اداره تعاون وکار و رفاه اجتماعی در زمینه جذب اعتبارات اشتغال قدردانی کرد.
مدیر اداره منابع طبیعی روانسر نیز در این جلسه از پایان اجرا و احداث پروژه های آبخیزداری در سطح حوزه سد زاگرس این شهرستان با هزینه 15 میلیارد ریال خبر داد.
جبار ولی پور گفت: این طرح شامل احداث 2 هزار و 200 متر بندهای گابیونی و سه هزار و 200 متر بندهای سنگی ملاتی است که با هدف کنترل سیلاب، جلوگیری از فرسایش و ذخیره سازی آب در منابع طبیعی شهرستان اجرا شد.
وی اظهار کرد: با تدابیر اتخاذ شده بیماری گیاه نیمه انگلی لورانتوس نیز در 750 هکتار از حنگل های بلوط این شهرستان با هزینه 850 میلیون ریال کنترل و مهار شده و مرحله دوم نیز درسطح 600 هکتار در دست اقدام است.
وی عنوان کرد: کمربند حفاظتی در اراضی ملی جهت جلوگیری از تخریب منابع طبیعی به طول 21 کیلومتر انجام شده و در هفته منابع طبیعی نیز بیش ازپنج هزاراصله نهال در گونه های مختلف در سطح منطقه غرس و توزیع می شود.
گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از 72 هزار تن جمعیت دارد.
3012/8066/7398
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.