به گزارش ایرنا، حسین ویسمرادی روز یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش روانسر افزود: مصوبات این شورا که در جهت پیشبرد امور آموزش و پرورشی است باید اجرایی شود.
وی تصریح کرد: برای اجرایی شدن این مصوبات باید فقط «مدیرمحور» نباشیم و مدیران با بهره گیری از بدنه کارشناسی سازمان و نظرات کارشناسانه آنان تصیمیم گیری کنند.
فرماندار روانسر ادامه داد: آموزش و پرورش زیربنای توسعه کشور است و در حوزه کمی و کیفی مستلزم همت والایی است بنابراین باید توجه ویژه ای به امر آموزش در مدارس داشت.
ویسمرادی بر لزوم کیفیت بخشی به وضعیت سطح علمی و تربیتی دانش آموزان شهرستان تاکید کرد و اظهار کرد: ارتقای کیفیت آموزشی به ویژه در هنرستان های فنی و مهارتی در دستور کار باشد.
وی اضافه کرد: باید در راستای دستیابی به اهداف آموزش و پرورش و تربیت انسانهای کارآمد در جامعه از همه ظرفیتها و فضاهای آموزشی شهرستان استفاده کرد.
مدیرآموزش و پرورش روانسر نیز گفت: موفقیت های آموزش و پرورش این شهرستان مرهون تلاش همه فرهنگیان، همدلی و هفکری اعضای شورای آموزش و پرورش و ادرات و نهادهای این شهرستان است.
عثمان ویسی افزود: در راستای اخذ سند مدارس روستایی این شهرستان، از ابتدای سالجاری تاکنون 10 فقره سند تک برگی صادر شده است.
وی تصریح کرد: در روزهای اخیر چهار واحد آموزشی در روستاهای این شهرستان به پیمانکار واگذار شده و عملیات بازسازی این مدارس با مساعد شدن شرایط جوی آغاز می شود.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
7455/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.