به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش کرمانشاه، مجید یزدان‌پناه روز پنجشنبه در این مراسم ضمن تقدیر از مجموعه امور زنان اداره کل آموزش و پرروش استان و تبریک میلاد حضرت فاطمه‌الزهرا (س) و روز زن افزود: حضرت فاطمه نور چشم پیامبر و اسوه صبر و بردباری است.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان ساخت: خوشحالیم در سرزمینی زندگی می‌کنیم که عشق به مادر بیشتر از هر جای دیگر است و جایگاه مادر در کشور ما مثال‌زدنی است.
وی مهر و محبت مادران ایرانی را یکی دیگر از خصوصیات این عزیزان دانست که از همه‌ی وجود و هستی خویش برای پرورش فرزندان خود می‌گذرند و بدون هیچ توقعی با فداکاری خود در پرورش نسلی انقلابی و وفادار به آرمان‌های انقلاب کوشش می‌کنند.
یزدان‌پناه، مادران و همسران شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را در پروراندن انسان‌هایی پاک و مومن و وفادار به اسلام و انقلاب ستودنی دانست و افزود: موفقیت و پیشرفت‌های امروز جامعه مرهون خون پاک شهیدان است، شهیدانی که پرورش‌یافته دامان مادرانی مومن و فداکار بودند.
فرشته عبدی، مشاور مدیرکل در امور زنان و رییس اداره امور بانوان آموزش و پرورش استان نیز ضمن تبریک این روز بزرگ از همه همکاران خانم شاغل فرهنگی تقدیر کرد.
رضا موزونی، مشاور اجرایی مدیرکل آموزش و پرورش با یادآوری خاطراتی از ایام جنگ هشت ساله و ایثار مادران و همسران مناطق جنگی استان، با اهدای قطعه‌ای شعر به همین مضمون از فداکاری‌های فرشتگان زمینی این دیار تقدیر کرد.
در بخش پایانی این مراسم به صورت نمادین از جمعی از کارکنان شاغل در اداره کل آموزش و پرورش استان و همسران چند تن از شهدا با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.
استان 2 میلیون نفری کرمانشاه با بیش از 310 هزار دانش آموز، دارای 12 هزار و 264 معلم مرد و 12 هزار و 694 معلم زن است.
8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.