به گزارش ایرنا؛ هوشنگ بازوند روز یکشنبه در نشست ستاد سرمایه گذاری استان در سرسرای امید استانداری، افزود: در این همایش ظرفیت ها و توانمندی های کرمانشاه در بخش های مختلف به سرمایه گذاران معرفی شد و تفاهم نامه های اولیه ای با برخی سرمایه گذاران منعقد شد.
او گفت: اکنون به تدریج شاهد حضور کارآفرینان در کارگروه سرمایه گذاری جهت تسهیل در روند امضای تفاهم نامه های نهایی هستیم.
وی در ادامه گفت: یکی از این مجموعه ها، بانک ملل است که خواهان اجرای پروژه تله کابین تاق بستان می باشد که این مجموعه مجری طرح تله کابین کرمان نیز هست.
وی اظهار داشت: استان کرمان یکسری مشوق ها برای این سرمایه گذار در نظر گرفته است که در کارگروه مقرر شد در استان کرمانشاه نیز یک تفاهم نامه مشابه به امضاء ‌طرفین برسد.
استاندار کرمانشاه اضافه کرد: تله کابین یک پروژه بسیار خوب برای توسعه گردشگری کرمانشاه است که از سالیان قبل به عنوان یک مطالبه در میان مردم مطرح بوده است.
بازوند افزود: این پروژه به جذب مسافر بیشتر کمک می کند و یک رونق جدی در اقتصاد استان به وجود می آورد.
او یادآور شد که کلانشهر کرمانشاه یک بازار بزرگ یک میلیون نفری است که در 2 ساعتی مراکز چهار استان غرب کشور قرار دارد و از همه مهمتر اینکه به بازار بکر عراقی نیز دسترسی دارد.
پروژه ساخت بیمارستان 714 تخت خوابی ویانا و یک هتل پنج ستاره در سراب قنبر، یکی دیگر از پروژه های بود که با حضور نماینده سرمایه گذار در این نشست مطرح شد.
مجوز 120 میلیون یورو سرمایه گذاری مورد نیاز این پروژه توسط وزارت اقتصاد صادر شده است و موضوع تغییر کاربری زمین احداثی به سرعت در حال انجام است.
با اجرای این پروژه شاهد حضور گسترده تر بیماران عراقی جهت معالجه در استان کرمانشاه و رونق بیشتر گردشگری پزشکی خواهیم بود.
3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.