به گزارش خبرنگار ایرنا؛‍ معصومه ابتکار روز شنبه در بازدید از مرکز اورژانس اجتماعی بهزیستی کرمانشاه در شهرک تعاون در جمع خبرنگاران گفت: براساس قانون سازمان بهزیستی مکلف به راه اندازی مراکز اورژانس اجتماعی در شهرهای بالای 50 هزار نفر است که تاکنون این امر به خوبی محقق شده و اقدام های خوبی صورت گرفته است.
وی با اشاره به وضعیت خوب استان کرمانشاه در تجهیز مراکز اورژانس اجتماعی، گفت: تعداد مراکز، خودروهای اورژانس اجتماعی، آگاهی و آشنایی مردم نسبت خدمات ارائه شده توسط اورژانس اجتماعی قابل توجه است که باید استمرار پیدا کند.
ابتکار همچنین از حمایت های دفتر معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از اورژانس اجتماعی و اقدام های صورت گرفته در این زمینه خبر داد و افزود: در تلاشیم مشکلات استخدامی نیروهای اورژانس اجتماعی را برطرف کنیم و در تشویق و توان افزایی کارشناسان و مددکاران سهمی داشته باشیم.
او از اجرای طرح ارتقای تاب‌آوری اجتماعی در هشت استان کشور از جمله کرمانشاه به منظور توان افزایی جوامع در معرض آسیب و شناسایی توانمندی های اجتماعی افراد این مناطق برای مقابله با آسیب های اجتماعی خبر داد.
ابتکار خاطرنشان کرد: برای اجرای طرح ارتقای تاب آوری اجتماعی در هر استان اعتبار خاصی در نظر گرفته شده که این اعتبار در کرمانشاه بیش از 2 برابر به دلیل زلزله رخ داده و آسیب های پس از آن بوده است.
معاون رییس جمهوری در امور بانوان و خانواده صبح روز شنبه با استقبال هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه وارد فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی این شهر شد.
حضور در نشست جوامع محلی در طرح بازآموزی تاب آوری در شهر کوزران، بازدید از اورژانس اجتماعی، خانه امن و بند نسوان و سرکشی از یک خانواده ایثارگر و معلول و شرکت در جلسه طرح ملی گفت و گوی خانواده و شورای اداری استان از جمله برنامه های سفر ابتکار به کرمانشاه است.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای 33 شهر و 2 هزار و 622 روستا است.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.