به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی عصر دوشنبه در نشست شورای اداری مدیران استان قزوین که با حضور معصومه ابتکار معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده برگزار شد، به اهمیت لزوم مشارکت زنان در کنار مردان در پیشبرد اهداف جامعه اشاره کرد و افزود: بر خلاف دموکراسی نمایندگی که مردم تمام امور را به نمایندگان خود می سپارند و نظرات مردم به درستی منعکس نمی شود، در دموکراسی مشارکتی علاوه بر انتخاب مجریان، حق طرح دیدگاه ها برای مردم محفوظ است.
وی اضافه کرد: این سازوکار مشارکتی می تواند در سه بخش یعنی توسط احزاب با دیدگاه های متفاوت، سازمان های مردم نهاد بخش های مختلف و رسانه ها در جامعه تحقق یابد.
استاندار قزوین همچنین گفت: جمع تمام این ها برآیند افکار عمومی هستند که اندیشه ها و دیدگاه های مردم را نمایندگی می کنند.
زاهدی اضافه کرد: امروز تعداد تحصیل کردگان زن در رشته های مختلف از مردان پیشی گرفته و همین نشان می دهد اگر در گذشته هم، چنین توانمندی در زنان وجود نداشته امروز دیگر این استعداد و توانایی به شکلی بهینه وجود دارد و باید از آن استفاده کرد.
استاندار قزوین افزود: تصدی مسئولیت های اجرایی توسط زنان در قزوین افزایش رضایتمندی ها را به همراه داشته و تجربه نشان داده در هر جا که یک زن مسئولیتی پذیرفته جدیت و حساسیت بیشتری داشته است.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.