روابط عمومی استانداری کرمانشاه روز دوشنبه گزارش داد، هوشنگ بازوند در اولین جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره ملی پویانمایی و برنامه های عروسکی به میزبانی کرمانشاه، بر برگزاری هرچه باشکوهتر این جشنواره تاکید کرد.
وی اظهار داشت: برای توسعه نشاط اجتماعی در جامعه به ویژه در بین نسل کودکان و نوجوانان تلاش کردیم که میزبانی این جشنواره به استان کرمانشاه تعلق گیرد که خوشبختانه با وجود اینکه قرار بود در استان دیگری برگزار شود اما خوشبختانه با رایزینی ها و پیگیری هایی که صورت گرفت با میزبانی استان کرمانشاه موافقت شد.
وی تصریح کرد: در شعارها و تبلیغاتی که برای برگزاری این جشنواره در نظر گرفته می شود حتماٌ باید فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص «کرمانشاه سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی: برجسته و به صورت ویژه نمایان داده شود».
استاندار کرمانشاه خواستار تبلیغ مناسب برای برگزاری این جشنواره در دیگر شهرهای کشور به ویژه تهران شد و گفت: باید تلاش کنیم که تبلیغات و اطلاع رسانی مناسبی برای برگزاری این جشنواره در کرمانشاه که بدون تردید در توسعه نشاط اجتماعی کرمانشاه تاثیرگذار خواهد بود، صورت گیرد.
بازوند بیان داشت: به لحاظ اهمیت و ماهیت مهم این جشنواره حتماٌ در جلسه شورای اداری استان این مهم را برای مدیران اجرایی استان تشریح خواهم کرد و همگی موظف به بکارگیری تمهیدات لازم برای برگزاری هر بهتر و باشکوهتر این جشنواره هستند.
سید عباس فاطمی رئیس مرکز سیمای استان‌ها نیز گفت: با تدبیر و پیگیری های ویژه استاندار کرمانشاه این جشنواره در کرمانشاه برگزار می شود در حالیکه قرار بود این جشنواره در استان دیگری برگزار شود.
وی گفت: در زمان برگزاری این جشنواره جشن عروسک ها و عروسک گردانی در همه شهرهای استان اجرا که یک شور و نشاط خاصی در استان در زمان برگزاری جشنواره ایجاد خواهد شد.
8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.