به گزارش ایرنا، هوشنگ بازوند عصر یکشنبه در نشست شورای اداری کنگاور که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه باید فضای کرمانشاه را مثبت جلوه دهیم، افزود: نباید چهره غیرواقعی از استان ارائه شود.
وی بر بزرگنمایی ظرفیت ها و پتانسیل های کرمانشاه در حوزه های مختلف از جمله گردشگری به منظور معرفی استان و فرهنگ مردمان آن تاکید کرد و از رسانه ها خواست در این ارتباط بیشتر تلاش کنند.
او به 2 هزار و 200 جاذبه ثبت شده و چهار هزار و 200 جاذبه شناسایی شده کرمانشاه اشاره کرد و آن را ظرفیت و پتانسیل بسیار خوبی در زمینه جذب گردشگر در استان دانست.
بازوند به بازدید خود از معبد آناهیتا اشاره کرد و افزود: مطالعات و پژوهش های بیشتر این اثر تاریخی مورد توجه قرار می گیرد و باید تلاش کنیم مسافران ورودی به شهرستان کنگاور نگاه خوشایندی به ادامه سفر در این استان چهار فصل داشته باشند.
استاندار کرمانشاه در ادامه اظهار داشت: یک هزار و 149 پروژه با سه هزار و 550 میلیارد تومان در دهه فجر امسال افتتاح و کلنگ زنی شد.
او ادامه داد: از این تعداد پروژه در حوزه عمرانی 933 پروژه با صرف اعتباری بالغ ‌بر 2 هزار و 120 میلیارد تومان و 75 پروژه عمرانی نیز با صرف اعتباری بالغ ‌بر 40 میلیارد تومان کلنگ زنی شد، در بخش پروژه‌های اقتصادی نیز 141 پروژه با اعتباری بالغ ‌بر یک هزار و 389 میلیارد تومان به بهره‌ برداری رسید.
بازوند ادامه داد: در جنگ تمام عیار اقتصادی که دشمن علیه کشورمان ناجوانمردانه آغاز کرده و با توپخانه تبلیغاتی و روانی آن را حمایت می کند، باید بتوانیم ایستادگی کنیم و دشمن را شکست دهیم.
وی اظهار داشت: قبل از انقلاب 36.5 میلیون نفر جمعیت داشتیم اما الان حدود 82 میلیون نفر جمعیت داریم که یک رشد 2.5 برابری را نشان می دهد و برقی که قبل از انقلاب برای آن جمعیت تولید می شد حدود هفت هزار مگاوات بود اما امروز 80 هزار مگاوات یعنی نزدیک 12 درصد رشد داشتیم.
وی در ادامه به پیشرفت های انقلاب در حوزه های سدسازی اشاره کرد و گفت: قبل از انقلاب تنها 19 سد داشتیم که بیشتر آنها به دست نیروهای خارجی انجام می شد، اما امروز با تلاش نیروهای جوان این مرز و بوم تعداد سدها به 172 سد رسیده است.
استاندار کرمانشاه اظهار داشت: همه این پیشرفت ها نشان می دهد که جوانان و همه ملت ایران به خودباوری رسیده اند که یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب است.
وی ادامه داد: امروز باید با تکیه بر خودباوری در مقابل تهدیدهای دشمن ایستادگی کنیم و برای این مهم باید در راستای افزایش فرهنگ کار و تلاش همت کنیم.
بازوند در پایان با بیان اینکه مردم خود صاحب انقلاب هستند، ابراز داشت: با توجه به تهدیدهای دشمن، لازم است امسال همه مردم با شور مضاعف در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 76 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده و دروازه ورودی این استان غربی است.
8066/7447
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.