به گزارش ایرنا ، 97 مود از این طرح ها با اعتبار436 میلیارد ریال عمرانی است که 85 مورد آن با اعتبار 418 میلیارد و 700میلیون ریال به بهره برداری رسیده و عملیات اجرایی 12 طرح نیز با اعتبار 17 میلیارد ریال نیز کلید خورد.
هشت طرح اقتصادی نیز در نخستین روز از دهه فجر با حضور استاندار مرکزی در خمین بهره برداری شد که برای ایجاد و راه اندازی آن ها در مجموع 230 میلیارد ریال و نیم میلیون یورو تسهیلات ارزی هزینه شده است.
با بهره برداری از طرح ها در مجموع 511 فرصت شغلی مستقیم و غیر مستقیم فراهم شده است.
استاندار مرکزی در جریان بهره برداری از این طرح ها گفت: نرخ بیکاری شهرستان خمین از متوسط نرخ بیکاری استان بیشتر است و امید می رود اشتغال حاصل از طرح های دهه فجر بخشی از مشکلات اشتغال شهرستان را حل کند.
سید «علی آقازاده» تاکید کرد: مسئولان خمین می کوشند در طرح های اقتصادی، صنعتی و عمرانی از نیروهای بومی این شهرستان استفاده کنند تا شمار بیکاران این خطه کاهش یابد.
شورای اداری استان مرکزی در بیت امام راحل، نواخته شدن زنگ انقلاب و اجرای سرود ملی، بهره برداری از طرح های عمرانی و اقتصادی و دیدار با خانواده معزز شهدا ،گلباران بیت تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی از جمله برنامه های نخستین روز از دهه فجر در خمین بود.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی با 105 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری اراک قرار دارد.
7277/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.