به گزارش خبرنگار ایرنا؛ ماموستا ملامحمد محمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع امام شافعی با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: چهل سالگی نشانه تکامل و بالندگی است و دیگر هیچ تندبادی هم نمی تواند درخت تنومند چهل ساله را در معرض خطر قرار دهد.
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه؛ سنی و شیعی را در کنار هم امنیت آفرین توصیف کرد و تاکید کرد: اختلاف افکنی حربه دشمنان این مردم است که با روشهای مختلف به آن دست می زنند اما مردم دیگر هوشیار شده اند و می توانند این صداهای ناموزون و این انحرافات را تشخیص دهند و درک عمیق مردم از لزوم‌ وحدت اجازه رشد این تفکرات و جریانات را نمی دهد.
وی ضمن تاکید بر حضور پرشکوه مردم از هر سلیقه و تفکری در راهپیمایی 22 بهمن، این حضور را نشانه علاقه مستمر و همیشگی مردم به انقلاب دانست و آن را موجب دلسردی دشمنان و تقویت قلب خیرخواهان کشور دانست.
خطیب جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه خطبه ها به بیان نمونه هایی از دستورات الهی و هدایتگری فرستاده اش اشاره کرد و گفت: خداوند انسان ها را به تجارتی دعوت می کند که در آن شکستی وجود ندارد و آن 2 مقوله ایمان به خدا و رسولش و جهاد در راه خدا است.
ماموستا محمدی با ذکر مراتب ایمان به خداوند ، از آن به عنوان نیروی عظیمی نام برد‌ که زندگی انسان را معنای امید بخش و زیبایی می بخشد که گذر از مشکلات را سهل و لذات زندگی را تفسیری تازه می کند.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.