منصور کیانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سی و نهمین دوره مسابقات کشتی جام جهان پهلوان تختی به صورت مستقیم از شبکه های سوم و ورزش سیما، شبکه استانی زاگرس و همچنین رادیو ورزش برای علاقه مندان پخش می شود.
وی افزود: براساس برنامه ریزی و هماهنگی های صورت گرفته، روز پنجشنبه 18 بهمن مسابقات از ساعت 11 تا 12:30 دقیقه از شبکه سوم و از ساعت 17:30 تا 20 هم شبکه ورزش اقدام به پخش زنده مسابقات می کند.
کیانی تصریح کرد: روز جمعه نیز شبکه ورزش از ساعت 10:30 دقیقه تا 12 رقابت های رده بندی را مستقیم پخش می کند و شبکه سوم نیز رقابت های فینال را از ساعت 14 تا 15:30 دقیقه به تصویر می کشد.
دبیر هیات کشتی کرمانشاه همچنین از پخش کامل مسابقات جام تختی به صورت مستقیم توسط شبکه استانی زاگرس و شبکه رادیویی ورزش خبر داد.
مسابقات جام تختی با حضور 80 کشتی گیر داخلی و کشتی گیرانی از 9 کشور آذربایجان، ترکیه، روسیه، ارمنستان، مجارستان، هلند، بلاروس، قرقیزستان و گرجستان طی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری 18 و 19 بهمن برگزار می شود.
کومار داور المپیکی کشور هند نماینده اتحادیه جهانی کشتی در این مسابقات است.
رقابت های جام جهان پهلوان تختی حکم انتخابی تیم های ملی برای شرکت در جام جهانی روسیه، مسابقات زیر 23 سال و بزرگسالان قهرمانی آسیا را نیز دارد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.