به گزارش ایرنا؛ فرماندار دالاهو در تشریح این طرح ها گفت: کارگاه ادوات کشاورزی با اعتبار چهار میلیارد و 800 میلیون ریال از محل اعتبارات اشتغال پایدار روستایی و عشایری و با اشتغالزایی هشت نفر یکی از این طرح هاست.
به گفته جهانبخش حیدری، پروژه آبخیزداری با پنج میلیارد و 690 میلیون ریال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی به همت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان و استان و با هدف جلوگیری از فرسایش خاک و حفظ و صیانت از طبیعت از دیگر طرح ها می باشد.
وی افتتاح باغ داربستی در سطح 2 هکتار و با اعتبار یک میلیارد ریال را از دیگر طرح ها نام برد و گفت: این باغ از سال سوم به بار خواهد نشست و بنا براظهار مدیرجهاد کشاورزی شهرستان در شرایط مطلوب 160 تن محصول خواهد داد.
فرماندار دالاهو ادامه داد: افتتاح باجه پست بانک شهر گهواره با اعتبار یک میلیارد و 250 میلیون ریال توسط بخش خصوصی با هدف اشتغالزایی و خدمات رسانی به مردم بخش گهواره از دیگر طرح ها می باشد.
حیدری پنجمین طرح افتتاح شده را پروژه آسفالت و جدول گذاری معابر شهر گهواره با اعتبار چهار میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کرد.
وی اظهار داشت: در سال جاری و در ادامه تکمیل اجرای باغ های نوین فعالیت هایی در راستای احداث 20 هکتار باغ مدرن با اعتبار هشت میلیارد ریال، 80 هکتار باغات کلاسیک با اعتبار 6 میلیارد ریال و 100 هکتار باغات دیم با اعتبار چهار میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی در دستور کار جهاد کشاوری شهرستان در بخش گهواره می باشد.
شهرستان دالاهو 36 هزار نفر جمعیت دارد که در سه شهر، پنج دهستان و 148 روستا سکونت دارند.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.