به گزارش خبرنگار ایرنا، هدایت حاتمی عصر یکشنبه در نشست مسئولان دستگاه قضائی با فعالان بخش اقتصادی استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با تاکید بر اینکه اگر همدلی و یکرنگی بین مسئولان بخش های مختلف نباشد نمی توان امیدوار به خروج از شرایط کنونی باشیم، افزود: دستگاه های نظارتی هم باید بیش از پیش به مدیران استان برای کارهایی که مقداری ریسک پذیر است، کمک کنند.
حاتمی افزود: هرچند نهادهای نظارتی مانند بازرسی بارها حمایت خود را از اقدام های حمایت گرانه مدیران اعلام کرده و بی جهت نباید توپ را به زمین آن ها بیندازیم تا به این بهانه از کمک کردن شانه خالی کنیم.
معاون استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه کشور ما هم اکنون درگیر جنگ اقتصادی با دشمن است، گفت: آن ها ناهماهنگی میان مسئولان و بی ثباتی در جامعه ایران را می خواهند که نباید این اجازه را بدهیم.
وی اختلاف افکنی میان سران قوا را یکی دیگر از برنامه های دشمنان در جنگ اقتصادی کنونی عنوان کرد و گفت: هدف آن ها این است که هر کدام از روسای قوای مقننه، مجریه و قضائیه راه خود را بروند تا با ناهماهنگی های بوجود آمده بتوانند بهترین بهره برداری را داشته باشند.
حاتمی در ادامه، بیکاری را سرمنشاء تمامی مشکلات کرمانشاه برشمرد و افزود: برای حل این مشکل چند محور اساسی را دنبال می کنیم که شامل بهبود فضای کسب و کار، ایجاد زیرساخت های اقتصادی ضروری، فعال کردن واحدهای تولیدی راکد و جذب سرمایه های جدید می شود.
معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه یادآوری کرد: محورهای دوم تا چهارم همگی وابسته به اجرای محور اول است و تا زمانی که فضای کسب و کار در استان بهبود پیدا نکند موارد دیگر تحقق پیدا نخواهند کرد.
وی همچنین دستگاه هایی که به ارائه خدمات زیرساختی مثل آب، برق، گاز، تلفن و ... می پردازند را مکلف به اجرای مصوبات ستاد تسهیل استان کرد و گفت: مدیران این دستگاه ها بدون هماهنگی با ستاد حق انجام خودسرانه کاری در رابطه با واحدهای تولیدی را ندارند.
حاتمی در پایان از معرفی مدیران متخلف در رابطه با ستاد تسهیل استان که مصوبات آن را نادیده می گیرند به دستگاه قضائی خبر داد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.