به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله محمد حجتی در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه اظهار داشت: امروز تمام ترس دشمنان از بیداری ملت هاست چرا که با این کار از نفوذ و سیطره آن ها کاسته می شود.
وی افزود: بیداری ملت ها علیه ظلم و استبداد باعث از دست رفتن بسیاری امتیازات استعمارگران می شود از این رو سعی می کنند یا با خشونت و یا فریب دادن مردم به قدرت طلبی خود ادامه دهند.
آیت الله حجتی تصریح کرد: بدون شک جمهوری اسلامی سردمدار مقابله با جبهه استکبار و ایستادگی در برابر زورگویان جهان است و برخی کشورهای دیگر نیز با الگو برداری از کشورمان به مقابله با مستکبران می پردازند.
خطیب جمعه کرمانشاه در ادامه با اشاره به نزدیک شدن ایام پایانی سال از افراد توانمند خواست تا بیشتر از قبل به نیازمندان کمک کنند.
وی تصریح کرد: اگر امروز بر افراد نیازمند و فقیر رحم کنیم و نیازهای اولیه اشان را برآورده کنیم خداوند در روز قیامت بر ما ترحم خواهد کرد.
آیت الله حجتی در پایان با تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه، از حضرت زهرا (س) به عنوان بازوی توانمند حضرت علی (ع) یاد کرد و گفت: ایشان مرحم زخم های مولای متقیان بودند و نزد پیغمبر (ص) از احترام بسیار زیادی برخوردار بودند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.