به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ «علیرضا دلیری» روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد اعضای این باند پس از بارگیری مقدار زیادی مواد مخدر از استان های جنوبی کشور، قصد انتقال آن را به استان کرمانشاه دارند، از این رو کارهای اطلاعاتی برای شناسایی مسیر حرکتی آن ها انجام شد.
سرهنگ دلیری افزود: با ورود یک دستگاه خودروی سنگین که حامل مواد مخدر بود و یک دستگاه خودروی سواری که نقش اسکورت را داشت، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در کمربندی شرقی کرمانشاه اقدام به توقیف هر 2 خودرو کردند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: در بازرسی از این کامیون 30 کیلو حشیش که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف شد.
وی با اشاره به توقیف هر 2 خودرو، افزود: در این رابطه چهار نفر از اعضای باند نیز دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.
سرهنگ دلیری در پایان با قدردانی از همکاری مردم، گفت: شهروندان می توانند اخبار خود در خصوص قاچاق مواد مخدر و عاملین توزیع و خرده فروشان را از طریق سامانه 128 به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اطلاع دهند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.