به گزارش ایرنا ، فضل اله رنجبر روز پنجشنبه در نشست کمیته تخصصی مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد که با حضور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و دیگر مسئولان مربوطه در محل فرمانداری کرمانشاه برگزار شد ، اظهار داشت: نقش سازمان های مردم نهاد در راستای پیشگیری از اعتیاد تاثیرگذار و مهم است.
وی ادامه داد: اگر خواهان حل مشکلات در زمینه اعتیاد و مواد مخدر هستیم باید به سازمان های مردم نهاد نگاه ویژه ای داشته باشیم.
رنجبر یادآور شد، دولت تدبیر و امید و در راس آن رییس جمهوری در فعالیت سازمان های مردم نهاد در این حوزه، تاکیدهای فراوان داشته و به عنوان کاری ویژه در دستور استانداری ها و فرمانداری ها قرار گرفته است.
فرماندار کرمانشاه افزود: در شهرستان کرمانشاه شاهد ظهور و فعالیت سازمان های مردم نهادی هستیم که خدمات ارزشمندی در این حوزه داشته اند.
رنجبر با تاکید براینکه حمایت استاندار کرمانشاه و معاون وی در حوزه امنیتی و سیاسی در کنار برنامه های دولت مایه دلگرمی است، افزود: در همه جلسات مهندس الهی تبار همواره تاکید فراوانی در زمینه اهمیت فعالیت سمن ها و بکارگیری از ظرفیت آنان داشته است.
رنجبر با بیان اینکه در بخش کوزران فعالیت های خوبی برای پیشگیری از اعتیاد انجام شده به برگزاری دوره های مهارت های زندگی و پیشگیری از اعتیاد و همچنین برنامه شب نشینی در منازل برای آموزش مهارت های مقابله با اعتیاد با همکاری بخشداری کوزران اشاره کرد.
7460/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.