به گزارش ایرنا؛ صابر طاهری کولانی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: سومین جشنواره رسانه ای ابوذر در سال 97 با استقبال بی نظیر اصحاب رسانه و سایر علاقه مندان روبرو بود و بیش از یک هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.
او گفت: به دلیل استقبال علاقه مندان از جشنواره رسانه ای ابوذر زمان ارسال آثار از 30 آبان به 30 آذر تمدید شد.
وی اظهار داشت: این جشنواره در هشت بخش شامل خبر، گزارش، عکس، فیلم، فیلمنامه نویسی، نماهنگ، کاریکاتور، انیمیشن، موشن گرافی، یادداشت و سرمقاله برگزار شد.
طاهری کولانی گفت: جشنواره رسانه ای ابوذر در سال 97 با هدف هم افزایی بین رسانه های مختلف و تولید محتوا متناسب با آرمان های انقلاب و در محورهای حمایت از کالا و تولیدات ایرانی، اقتصاد مقاومتی، مقاومت و دفاع مقدس، بصیرت و دشمن شناسی، اصلاح الگوی مصرف آب، مسائل صنفی خبرنگاران، مبارزه با آسیب های اجتماعی، خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه پس از پایان زمان ارسال آثار و گردآوری آن آثار ارسالی به منظور ارزیابی و بررسی تحویل هیات داوران این دوره داده شد، افزود: هیات داوری بنا به تخصص خویش آثار را در محورهای مختلف ارزیابی خواهند کرد و آثار برگزیده در مرحله استانی به سطح کشوری راه می یابند.
براساس گزارش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه ، اکنون 72 نشریه محلی در استان مجوز فعالیت اخذ کرده که از این تعداد، مجوز 16 نشریه سال 96 صادر شده است.
برپایه این گزارش، همچنین تعداد مجوزهای صادر شده برای پایگاه های خبری استان 33 مورد اعلام شده که سه پایگاه سال گذشته مجوز گرفته است.
اکنون 13 خبرگزاری و 117 نشریه سراسری در استان کرمانشاه نمایندگی دارند.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.