ابراهیم شهریاری به خبرنگار ایرنا افزود: راه ارتباطی روستای دودان به طرف شهر باینگان صبح امروز (جمعه) بر اثر ریزش کوه به مدت 2 ساعت مسدود شده بود.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پاوه اظهار داشت: بعد از اطلاع از موضوع اکیپ راهداری مستقر در باینگان به طرف روستای دودان حرکت کرده وعملیات خاکبرداری را آغاز کردند.
شهریاری گفت: با توجه به بعد مسافت دودان تا باینگان به طول هفت کیلومتر مأموران راهداری با انجام 100 متر مکعب خاکبرداری موفق به بازگشایی مسیر شدند.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پاوه تصریح کرد: مهمترین مشکل در عملیات خاکبرداری این بود که باید سنگ ها و خاکهای ریزش شده به دلیل اینکه درست در پشت مزرعه پرورش ماهی بود با کمپرسی در نقطه ای دیگر خالی می شد.
وی اضافه کرد: زمین لرزه های سال گذشته و امسال موجب سست شدن صخره ها و خاکهای اطراف جاده ها شد و بارندگی های اخیر هم بر تشدید این موضوع کمک کرده و تقریبا اکثر اوقات ریزش کوه و خاک های اطراف جاده ها را شاهد هستیم.
رئیس اداره راهداری و حمل و حمل و نقل جاده ای پاوه گفت: هم اکنون تمامی راههای ارتباطی شهرستان باز و تردد در آنها در جریان است.
شهرستان پاوه با بیش از 62 هزار نفر جمعیت بیش از 600 کیلومتر راه اصلی ، روستایی و مرزی دارد و در شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.
7448/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.