به گزارش خبرنگار ایرنا، حشمت الله رضایی روز چهارشنبه در نخستین جلسه مجمع سلامت قصرشیرین در محل فرمانداری افزود: دستیابی به سلامت اجتماعی نیازمند همکاری تمامی دستگاه ها ، مشارکت عمومی و آگاهانه و عادلانه شهروندان و تمامی دست اندرکاران این حوزه است.
وی اظهار داشت: سلامت یکی از شاخص های توسعه نیروی انسانی و یک مقوله جهانی است که نقشی اثرگذار در پیشرفت جامعه ایفا می کند.
معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین گفت: دستیابی کشور به جایگاه اول شاخصه های سلامت و عدالت و افزایش مسئولیت پذیری و پاسخگویی اجتماعی با مشارکت جامعه و فرد از اهداف مجمع سلامت مورد تاکید رئیس جمهوری و سند چشم انداز 20 ساله نظام جمهوری اسلامی ایران است.
رئیس دبیرخانه تخصصی کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان کرمانشاه نیز گفت: مجمع سلامت جلب مشارکت هدفمند تمام سازمان های دولتی و غیردولتی و آحاد جامعه در امر سلامت جسمی ، روانی و اجتماعی و معنوی انسان هاست.
حسین بیگلری افزود: با تشکیل مجمع سلامت با نظارت فرمانداری در هر شهرستان ، درک و زبان مشترکی راجع به سلامت به عمل می آید تا با یکپارچه شدن خدمات سلامت به مردم ، صدایمان برای شنیدن نیازهای سلامت بهتر شنیده شود.
وی اظهار داشت: برخی مواقع مردم مشکلاتی دارند که از طریق چنین مجامعی به مسئولان اعلام شده و در واقع هدف ، توانمند سازی همه ادارات در امر سلامت است.
وی گفت: هم اکنون در تمامی شهرستان های استان کرمانشاه مجمع سلامت تشکیل شده و در قصرشیرین نیز با وجود مباحث زلزله و ریزگردها و عواقب جنگ تحمیلی این مهم انجام شد.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از 27 هزار تن جمعیت و 186 کیلومتر مرز با عراق 2 مرز رسمی فعال خسروی و پرویزخان دارد.
قصرشیرین دارای 2 بخش سومار - نفت شهر و بخش مرکزی است که بخش مرکزی این شهرستان دارای 28 روستای خالی از سکنه و 25 روستای دارای سکنه است.
3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.