به گزارش خبرنگار ایرنا؛ حسن عزیزی روز یکشنبه در سی و دومین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان به ریاست استاندار در سرسرای تدبیر استانداری کرمانشاه افزود: جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بیشترین میزان طرح اشتغالزایی را در مناطق زلزله زده ارائه کرده اند.
به گفته او، سرپل ذهاب، ثلاث باباجانی و دالاهو نیز بیشترین تعداد طرح را داشته اند.
صندوق کارآفرینی امید، بانک توسعه تعاون و پست بانک نیز به گفته عزیزی به ترتیب بیشترین میزان تسهیلات اشتغالزایی را در مناطق زلزله زده پرداخت کرده اند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در ادامه سخنان خود اظهار داشت: 118 درصد از تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری ابلاغی مرحله اول در استان به مبلغ 208 میلیارد تومان و با چهار هزار و 158 فرصت شغلی جذب شده است.
عزیزی روند معرفی و پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در یک هفته اخیر را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: اگر روند به این روال ادامه داشته باشد می توانیم هرچه سریعتر تسهیلات را به متقاضیان پرداخت کنیم.
او همچنین به دستگاه های برتر در زمینه معرفی طرح به بانک نیز اشاره کرد و گفت: سازمان جهاد کشاورزی، ورزش و جوانان و میراث فرهنگی بیشترین میزان طرح را معرفی کرده اند.
وی تصریح کرد همچنین شهرستان های هرسین، روانسر، صحنه ، کنگاور و کرمانشاه نیز بیشترین عملکرد را در میان 14 شهرستان استان داشته اند.
او از دستگاه های اجرایی خواست هرچه سریعتر طرح ها را به منظور پرداخت تسهیلات به بانک ها ارسال کنند.
وی از بانک ها نیز درخواست کرد طرح ها را با سرعت مورد ارزیابی قرار دهند و تسهیلات طرح ها را در کمترین زمان ممکن پرداخت نمایند.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت ساکن در 32 شهر و 2 هزار و 932 روستا حدود 123 هزار بیکار دارد و از این نظر در رتبه اول کشور قرار گرفته است.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.