پایگاه خبری پلیس روز دوشنبه به نقل از سرهنگ محمد حیدری اعلام کرد: مسیر کرمانشاه به همدان در محورهای بیستون، صحنه و کنگاور، محور کرمانشاه به اسلام آبادغرب، محور اسلام آبادغرب به پل سیمره، محور کوزران، محور روانسر و محور کرمانشاه به کامیاران هم اکنون با مه گرفتگی مواجه هستند.
وی خاطرنشان کرد: در این شرایط بهتر است رانندگان با چراغ روشن و نور پائین رانندگی کرده و همچنین از سبقت های غیرمجاز که در چنین شرایطی ریسک آن به خاطر پائین بودن سطح دید بسیار بالاست، پرهیز کنند.
سرهنگ حیدری یادآوری کرد: همچنین در محور سه راهی شهدا به نودشه نیز به خاطر بارش برف روزهای قبل و لغزنده بودن جاده، تردد تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.
رییس پلیس راه کرمانشاه همچنین به رانندگان توصیه کرد تا ضمن رعایت فاصله طولی با خودروهای جلویی، بخاری ماشین خود را برای زودن بخار روی شیشه به منظور دید بهتر روشن نگه دارند.
وی تصریح کرد: احتمال وقوع سوانح رانندگی با پائین آمدن دید ناشی از مه آلود بودن هوا بسیار افزایش می یابد و کوچکترین غفلت ممکن است عواقب جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.
سرهنگ حیدری در پایان از حضور 65 گشت محسوس و نامحسوس پلیس در جاده های استان به منظور کنترل رفتار رانندگان و امدادرسانی به آن ها در مواقع لزوم خبر داد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.