به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدصفا میرزایی روز یکشنبه در نشستی خبری که به مناسبت یازدهمین سالروز تاسیس این بانک و در محل سرپرستی برگزار شد، از امهال 18 هزار و 500 فقره وام مربوط به زلزله زدگان استان نیز خبر داد.
وی کل مبلغ تسهیلات امهال شده توسط بانک مهر ایران را یک هزار و 180 میلیارد ریال عنوان کرد.
میرزایی خاطرنشان کرد: از دیگر اقدام های صورت گرفته در مناطق زلزله زده می توان به آغاز ساخت سه باب مدرسه هر کدام به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال اشاره کرد.
مدیر شعب بانک مهر ایران در استان کرمانشاه تصریح کرد: بازسازی یک مدرسه در شهر ثلاث باباجانی با هزینه ای در حدود چهار میلیارد و 500 میلیون ریال از دیگر اقدام های انجام گرفته بوده است.
وی گفت: احداث سه باب خانه بهداشت روستایی در مناطق زلزله زده هر کدام به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال نیز توسط بانک مهر ایران انجام شده است.
میرزایی در ادامه به پرداخت بیش از 30 هزار فقره تسهیلات از ابتدای سال جاری به مبلغ چهار هزار میلیارد ریال خبر داد و گفت: این تسهیلات در قالب رفع احتیاجات ضروری، حمایتی، ازدواج، اشتغالزایی، بانوان سرپرست خانوار، مناطق زلزله زده، تفاهم نامه با ارتش و طرح انگیزش مهر پرداخت شده است.
مدیر شعب بانک مهر ایران استان کرمانشاه با بیان اینکه بیشترین تسهیلات در قالب رفع احتیاجات ضروری به مقدار 25 هزار و 167 فقره پرداخت شده است، میزان تسهیلات پرداختی در این قالب را سه هزار و 767 میلیارد ریال عنوان کرد.
وی گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه همچنین 446 فقره وام ازدواج به مبلغ 67 میلیارد و 500 میلیون ریال و به کارکنان ارتش نیز که ازدواج کرده اند در چارچوب تفاهم نامه ای 579 فقره به مبلغ 29 میلیارد ریال پرداخت شده است.
میرزایی به تسهیلات پرداختی به مددجویان معرفی شده از سوی کمیته امداد و بهزیستی نیز اشاره کرد و گفت: به مددجویان کمیته امداد 66 فقره به میزان 12 میلیارد ریال و به مددجویان بهزیستی 36 فقره به میزان هفت میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.
مدیرشعب بانک مهر ایران در استان کرمانشاه یادآوری کرد: در هشت ماه سپری شده از سال جاری نیز 770 فقره به مبلغ 23 میلیارد ریال جهت اشتغالزایی بانوان سرپرست خانوار تسهیلات پرداخت شده است.
وی همچنین با اشاره به تاسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران در روز 22 آذر سال 1386 اظهار داشت: در این 11 سال و در راستای خدمتگزاری به مردم بیش از 171 هزار فقره تسهیلات به مبلغ 12 هزار و 500 میلیارد ریال پرداخت کند.
میرزایی گفت: این بانک با 26 شعبه در شهرهای کرمانشاه، اسلام آبادغرب، سرپل ذهاب، قصرشیرین، گیلانغرب، روانسر، جوانرود، پاوه، ثلاث باباجانی، هرسین، صحنه، سنقروکلیایی و کنگاور مشغول خدمات رسانی به مردم است.
وی همچنین در پایان از کسب رتبه اول بانک قرض الحسنه مهر ایران در جذب منابع و کسب لوح تقدیر از وزیر اقتصاد و دارایی خبر داد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.