به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با محکوم کردن حادثه تروریستی چابهار از سوی دشمنان نظام اسلامی افزود: این حادثه عزم مسئولان را در مقابله با تروریسم جدی تر و هوشیاری نیروهای نظامی و انتظامی را در مقابل دشمنان بیشتر می کند.
وی اظهار داشت: براساس سوره مبارکه انفال آیات 45 و 46 تمام احزاب و گروه ها باید در مقابل تروریست ها بایستند و از اختلاف جلوگیری کنند زیرا دشمن علاوه بر اقدام های تروریستی به دنبال ایجاد اختلاف بین گروه ها ، احزاب و مردم است.
امام جمعه موقت قصرشیرین گفت: برای مقابله با دشمن باید سلیقه ها را کنار گذاریم و مسیر خداوند را که اطاعت از رسول خدا (ص) و رهبر جامعه اسلامی است، طی کنیم.
حجت الاسلام شامحمدی گفت: در واقع اگر بررسی اجمالی از انقلابمان در 40 سال گذشته داشته باشیم، تنها عامل زبونی دشمنان، همراهی مردم با نظام و توجه به خواسته های رهبری است که دشمنان را ناکام گذاشته است.
خطیب موقت جمعه قصرشیرین اظهار داشت: مساله ای که ما را در مسیر و حرکت مقابله با دشمنان می تواند مقاوم کند، ذکر خداست، ما اگر نگاه کنیم امام راحل گفتند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند زیرا باور داشتند خدا هست و کمک می کند .
وی ادامه داد: حادثه تروریستی چابهار به ضرر دشمن خواهد بود و بی پاسخ نخواهد بود.
وی همچنین با اشاره به روز تصویب قانون اساسی گفت: اسلام حکومتش قانون الهی و برگرفته از قران و سنت است و وجود پیامبر (ص) و حضرت علی (ع) هر 2 تابع قانون بودند.
وی اضافه کرد: در روند تبیین قانون اساسی برخی معتقد بودند باید مجلس موسسان تشکیل شود اما امام راحل برای تسریع منطقی تبیین قانون اساسی، دستور تشکیل مجلس خبرگان برای بررسی قانون اساسی را صادر کردند.
وی اظهار کرد: مخالفت و قانون شکنی عده‌ای از سیاسیون بخصوص عناصر غرب و لیبرال، امام را به این جمع بندی رساند که جریان خاصی درصدد کارشکنی است که واکنش امام راحل در آن زمان باعث شد مجلس خبرگان در 22 آبان 58 قانون اساسی را تصویب کند و دست عناصر فریب خورده کوتاه شود.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت دارد.
3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.