به گزارش ایرنا، در ابتدای این مراسم مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه از محمدسرشار که مدیریت شبکه پویا را برعهده دارد به عنوان نویسنده این کتاب یاد کرد که در این جلسه حضور دارد.
معصومه حسنی خونسار افزود: جای افتخار است که دغدغه های کاری موجب دوری مدیران با کتاب و کتابخوانی نشده و در این سال ها با برگزاری جلسات متعدد نویسندگان با کرمانشاه آشنا شدند و از سوی دیگر کتابخوانان کرمانشاهی صاحبان اهل قلم و کتاب را شناخته اند.
وی از این کتاب به عنوان رمان متفاوت و قابل تامل یاد کرد و ادامه داد: برخی تفاوت ها و خط شکنی های دیده شده در این کتاب، عاملی برای برگزاری جلسه نقد و بررسی شده و شاید همین روش جدید در کاهش آسیب ها و حل مشکلات قدیمی کارساز باشد.
وی از برگزاری جلسات هم اندیشی و تعاملات دوسویه به عنوان بهترین راهکار برای روش ها و کارهای نو یاد کرد.
در ادامه نویسنده کتاب 'رستاخیر عاشقی' با ارایه توضیحاتی در مورد این رمان اظهار داشت: شخصیت های این داستان متحول و متغیر است و در این اثر مسوولینی دیده می شوند که به اتفاقات پیرامون بی تفاوت و ساکت هستند و فساد دامن گیر همه آنها نشده است.
محمد سرشار با بیان اینکه در برخی نقدها تاکنون منطق داستانی بررسی نشده ادامه داد: برخی دیگر از نقدها هم به این برمی‌گردد که بین نثر راوی و نثر شخصیت ها تفاوت هست و تفاوت تعابیر به این علت می تواند توجیه شود.
نویسنده کتاب «رستاخیز عاشقی» اضافه کرد: این کتاب مختص نوجوانان نیست و تا زمانی که بیان توصیف برخی مسایل موجب گناه نشود و تنها مهربانی و علاقه زوجین در خانواده ها را بیان کند بلامانع است.
وی از تصمیماتی برای نوشتن ادامه داستانش اشاره کرد و از چاپ دوم کتاب خبر داد که ادامه آن در گرو بهبود شرایط اقتصادی کاغذ و نشر است.
گفتنی است «رستاخیز عاشقی» اثر محمد سرشار با مضمونی عاشقانه و عدالتخواهانه است که در آن مساله مبارزه با مفاسد اقتصادی مطرح می شود.
این جلسه به همت اداره کل کتابخانه های عمومی، اداره کل ورزش وجوانان استان کرمانشاه و مؤسسه بهترین مادر دنیا برگزار شد.
7460/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.