به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم های والیبال کاشی کاژه کرمانشاه وشهرداری قزوین در حالی برابر یکیدیگر صف آرایی می کنند که هر دو تیم نتیجه مسابقه هفته گذشته را به حریفان مریوانی و اصفهانی واگذار کرده اند.
از یک سو تیم کاشی کاژه در دیداری نزدیک و تماشایی در خانه با حساب '3 بر 2' در برابر راه یاب ملل مریوان پیروز شد و از سوی دیگر نیز تیم شهرداری قزوین '3 بر صفر' نتیجه را به سپاهان اصفهان واگذار کرد.
نمایندگان والیبال کرمانشاه و قزوین خصوصا تیم کاشی کاژه که تا اینجای مسابقات نتوانسته اند رضایت هواداران خود را جلب و جایگاه مناسبی در جدول ندارند فقط پیروزی و کسب 3 امتیاز می تواند مقداری وضعیت آن ها را بهبود بخشیده و به آینده امیدوار نگه دارد.
مسابقه تیم های والیبال شهرداری قزوین و کاشی کاژه کرمانشاه از ساعت 16 روز پنجشنبه (15 آذر) به میزبانی قزوین برگزار می شود.
اکبر شرقی به عنوان داور اول و امین سلیمانی به عنوان داور دوم قضاوت دیدار تیم های کرمانشاه و قزوین را برعهده دارند، ضمن اینکه نماینده و ناظر فدراسیون در این مسابقه نیز امین برق لشگری خواهد بود.

** آمادگی بازیکنان کاشی کاشی در سطح مطلوبی است
رئیس هیات والیبال کرمانشاه در این ارتباط گفت: با انجام تمرینات منظم طی یک هفته اخیر آمادگی بازیکنان تیم کاشی کاژه در سطح مطلوبی قرار دارد و اعضای این تیم برای برگزاری مسابقه برابر شهرداری قزوین آماده هستند.
محمد منصوری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دیر تشکیل شدن تیم و به تعویق افتادن تمرینات یکی از مشکلاتی بود که کاشی کاژه در این فصل با آن روبرو شد اما هرچه از مسابقات می گذرد شاهد هماهنگی بیشتری میان بازیکنان هستیم.
وی تصریح کرد: تیم کاشی کاژه در دیدار هفته گذشته برابر راه یاب ملل می توانست برنده از زمین خارج شود و بازیکنان این تیم نمایش خوبی داشتند ولی در نهایت حریف مریوانی به خاطر تجربه بیشتر بازیکنانش توانست پیروز از زمین خارج شود.
رئیس هیات والیبال کرمانشاه ادامه داد: بدون شک اگر بازیکنان کاشی کاژه بتوانند نمایش هفته گذشته را در برابر شهرداری قزوین پیاده کنند می توانند اولین پیروزی خود را در این فصل جشن بگیرند.
منصوری گفت: هم کاشی کاژه و هم شهرداری قزوین به دنبال پیروزی هستند و این موضوع می تواند باعث شود بازی زیبایی از هردو تیم شاهد باشیم که البتنه امیدوارم این بازی زیبا با برتری تیم کرمانشاه همراه باشد.
وی در پایان گفت: پیروزی در این دیدار برای تیم کاشی کاژه بسیار روحیه بخش خواهد بود و قطعا اگر این اتفاق بیفتد در هفته های آتی نیز شاهد پیروزی های بعدی نماینده کرمانشاه خواهیم بود.
تیم والیبال کاشی کاژه کرمانشاه که روز پنجشنبه قبل با حساب 3 بر 2 مغلوب راه یاب ملل شده بود، در هفته دوم استراحت داشت و در هفته اول نیز 3 بر صفر مغلوب سپاهان اصفهان شد.
مسابقات این فصل لیگ دسته اول باشگاه های کشور با حضور 21 تیم در چهار گروه برگزار می شود که تیم کرمانشاه در گروه سوم با نمایندگان اراک، مریوان، اصفهان، قزوین و مهاباد همگروه شده است.
مرحله اول مسابقات به صورت دوره ای برگزار می شود و تیم های پنجم و ششم حذف می شوند تا چهار تیم برتر هر گروه به مرحله بعدی صعود کنند.
تیم های اول تا چهارم گروه های یک و دو و گروه های سه و چهار به صورت ضربدری با یکدیگر رقابت می کنند و در نهایت چهار تیم برتر به صورت متمرکز مرحله نهایی را برگزار می کنند و 2 تیم راهی لیگ برتر خواهند شد.
7458/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.