پایگاه خبری پلیس روز یکشنبه به نقل از سرهنگ حسین براری اظهار داشت: پس از کسب اطلاع ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه مبنی بر اینکه یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر به وسیله یک دستگاه خودروی سمند قصد توزیع مواد را دارند، شناسایی باند در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: با انجام تحقیقات گسترده و افزایش گشت های انتظامی، در نهایت ماموران موفق شدند خودروی سمند را در شهرک کیهانشهر مشاهده و پس از مدتی تعقیب و گریز آن را متوقف کنند.
سرهنگ براری خاطرنشان کرد: پس از توقیف خودرو و بازرسی از آن، ماموران انتظامی موفق به کشف بیش از 55 کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه یادآوری کرد: 2 سرنشین خودروی سمند پس از توقف خودرو موفق به فرار شدند که البته تلاش برای دستگیری آنها ادامه دارد.
وی ادامه داد: پلیس شهرستان کرمانشاه با جدیت و قاطعیت به مقابله با توزیع کنندگان موادمخدر می پردازد و در این راه ماموران از هیچ تلاشی کوتاهی نمی کنند.
سرهنگ براری در پایان گفت: طی مراسمی از همکاران انتظامی که موفق به کشف این مقدار مواد مخدر شدند، قدردانی شد.

** دستگیری 50 قاچاقچی و محتکر کالا
فرمانده انتظامی کرمانشاه همچنین با اشاره به اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان طی یک ماه گذشته گذشته، از دستگیری 50 قاچاقچی و محتکر کالا با تلاش ماموران پلیس خبر داد.
وی یادآوری کرد: از این افراد حدود 40 هزار قطعه لوازم جانبی موبایل و 31 تن کود شیمیایی احتکار شده به همراه بیش از 391 هزار نخ سیگار و بیش از 2 تن برنج قاچاق کشف شد.
سرهنگ براری با بیان اینکه در یک ماه گذشته 754 فقره سرقت نیز در شهرستان کرمانشاه کشف شده، افزود: در این راستا 541 سارق نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.
فرمانده انتظامی کرمانشاه گفت: بیشترین کشفیات مربوط به قطعات خودرو با 204 فقره، قطعات داخل خودرو با 147 فقره و وسایل داخل خودرو با 137 فقره بوده است.
وی ادامه داد: ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه همچنین موفق شدند تعداد 794 دستگاه خودرو و موتورسیکلت فاقد پلاک و مدارک را نیز توقیف و به پارکینگ منتقل کنند.
سرهنگ براری یادآوری کرد: ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه در راستای طرح مبارزه با معتادان متجاهر و قاچاقچیان مواد مخدر در آبان ماه موفق شدند 396 نفر از این افراد را دستگیر و بیش از پنج هزار قرص روانگردان کشف کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه همچنین از دستگیری 35 نفر از ارازل و اوباش که برای شهروندان ایجاد مزاحمت کرده بودند، خبر داد.
وی در پایان تاکید کرد: با توجه به رضایت شهروندان از اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی، اجرای مستمر این گونه طرح ها در دستور کار پلیس قرار دارد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.