به گزارش خبرنگار ایرنا ، فرماندار کرمانشاه در این مراسم گفت: رمز پیروزی ملت ما در همه عرصه ها و در مقابله با دشمنی همیشگی دشمنان این ملت، همین وحدت و یکدلی است.
فضل اله رنجبر با اشاره به شرایط منطقه و آنچه که در فضای فرهنگی دنیا می گذرد، بیان داشت: در دنیای متلاطم کنونی و بی رحمی های تاسف انگیز جاری در آن، بشریت تشنه اخلاق و الگوی رفتاری پیامبر نورانی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) است.
وی با اشاره به شیطنت و دشمنی هائی که به نام دین و مذهب صورت می گیرد ، گفت: براساس وصایای امام و رهنمودهای مقام معظم رهبری، توهین و اهانت به عقاید مذهبی امری مذموم و محکوم است.
رنجبر گفت: توهین کنندگان چه شیعه، چه سنی و چه اهل حق بدانند از دید پیروان واقعی این مذاهب، دست در دست دشمنان تاریخی ایران اسلامی دارند و همین تجمع امروز نشان می دهد که تفرقه افکنان جز شکست نتیجه ای نگرفته اند.
سید قاسم جاسمی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نیز به بیان گوشه هائی از تجربه تاریخی کشور در عبور از بحران ها پرداخت و گفت: قرآن و رسول خدا (ص) تنها مسیر رستگاری است کما اینکه در گذشته نیز ملت ما بر همین اساس مشکلات را پشت سر گذاشته است.
نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با تمجید از حضور و همدلی مردم کوزران در این مراسم افزود: مادامیکه همین وحدت را حفظ کرده ایم باید در مواجه با مشکلات مطمئن قدم بر داریم.
همچنین در ابتدای این نشست شرفی بخشدار کوزران ضمن خیر مقدم به حاضران گفت: بسیج مظهر واقعی وحدت اقوام و مذاهب در ایران اسلامی است.
در این مراسم برنامه های مولودی خوانی، دف نوازی و ذکر پیامبر(ص) و تنبور نوازی اجرا شد.
8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.