به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا ملا احمد فخری روز سه شنبه در دیدار با مسئولان ادارات و فرمانده و بسیجیان سپاه ناحیه جوانرود با گرامیداشت ایام ربیع الاول و هفته بسیح افزود: پیروزی دراین جبهه به وحدت، بصیرت ، دشمن شناسی و حفظ هوشیاری در مقابل دشمنان نیاز دارد.
وی ایجاد ناامیدی و یاس در بین مردم و در کنار آن ایجاد مشکلات معیشتی را از جمله برنامه های دشمن دانست و اظهار داشت: دشمن با القای حس ناامیدی و ناتوانی درصدد است تا ملت ایران را به زانو در آورد اما این ملت دشواری هابی بدتر از این مسایل را پشت سر گذاشته است.
ماموستا فخری، به نقش بسیج در عرصه های مختلف اشاره و خاطرنشان کرد: بسیج از نهادهای مؤثر و ولایت ‌مداری است که روز به روز در حال شکوفایی است و به حول و قوه الهی امروز ثمرات این شجره طیبه در سطح جامعه و نیز در بین همه آحاد مردم و جهان فراگیر شده است.
فرمانده سپاه ماحیه جوانرود نیز با تشریح برنامه های هفته بسیج گفت : در اولین روز از هفته بسیج به دیدار امام جمعه شهرمان آمده ایم تا بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی ، امام و شهدا و منویات مقام معظم رهبری تجدید بیعت کنیم.
سرهنگ ابوذر انوری افزود: آماده ایم تا نشان دهیم برای دفاع از اسلام و انقلاب و ولایت و اعتلای ایران اسلامی تا پای جان ایستاده ایم.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزارنفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.