به گزارش ایرنا، فضل‌اله رنجبر روز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کرمانشاه در سرسرای اجتماعات فرمانداری، با اشاره به تقارن هفته وحدت با هفته بسیج افزود: باید بهتر از گذشته شاهد برگزاری هفته گرامیداشت بسیج باشیم.
وی با اشاره به فرموده امام راحل، اضافه کرد: اگر نوای دلنشین تفکر بسیجی در زندگی نمود یابد شاهد موفقیت بیشتر در امور می شویم.
رنجبر با اشاره به شرایط حساس اقتصادی ادامه داد: داشتن تفکر بسیجی موجب غلبه بر مشکلات کنونی است و باید با حمایت دولت و ملت و حرکت در مسیر ولایت فقیه از شرایط حساس کنونی عبور کرد.
وی همچنین تاکید کرد که همه ادارات و شهرداری ها باید فضای تبلیغاتی متناسب با این هفته را در شهر فراهم کنند.
فرماندار کرمانشاه در بخش دیگر از سخنانش با اشاره به سالگرد زلزله 7.3 ریشتری سرپل ذهاب، اظهار داشت: ارگان های مسوول و در راس آن استاندار کرمانشاه از هیچ کوششی برای خدمت رسانی به زلزله زدگان دریغ نکردند و در این زمینه شاهد کارنامه درخشان دولت با حمایت مردم در مناطق زلزله زده هستیم.
وی معتقد است، در حوزه شهرستان کرمانشاه با اینکه مرکز اصلی زلزله نبوده ایم ولی از سال 84 تاکنون که بحث مقاوم سازی منازل روستایی به میان آمده هفت هزار و 451 واحد از 36 هزار واحد مسکونی مقاوم سازی شده که معادل 21 درصد می باشد.
رنجبر اضافه کرد: در یک سال اخیر این میزان 2هزار و 323 واحد مسکونی در شهرستان بوده که در وهله اول به کوزران و سپس به ماهیدشت تعلق داشته که به بانک معرفی شده است.
فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه از این تعداد ساخت 750واحد تا مرحله سقف پیش رفته اضافه کرد، همچنین سه هزار و 380واحد مسکونی در شهرستان به دنبال زلزله تعمیر شده و در کل بیش از 31 میلیارد تومان تسهیلات نیز در اختیار این واحدها گذاشته شده است.
رنجبر در پایان با اشاره به خدمات ارزشمند ستاد اربعین برای اسکان زایران، ادامه داد: اسکان تقریبی پنج هزار زایر گویای این است که همواره آماده ساماندهی در شرایط بحرانی هستیم.
وی اظهار داشت: همچنین ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای برنامه ریزی نشست ها و تدوین برنامه ها باید هرچه زودتر فعال گردد.
شهرستان کرمانشاه حدود 55 درصد از جمعیت 2 میلیون نفری استان را در خود جا داده است.
7460/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.