سلیم سیمایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت ها با حضور 10 تیم از استان های کرمانشاه ، مازندران ، همدان ، البرز ، گیلان ، گلستان ، تهران ، لرستان ، خراسان شمالی و توابع تهران در سرسرای امام حسن مجتبی (ع) قصرشیرین برگزار می شود.
وی اظهار داشت: کشتی گیران شرکت کننده در این رقابت ها در 2 گروه پنج تیمی و در 10 وزن 57، 61، 65، 70، 74، 79، 86، 92، 97 و 125 کیلوگرم باهم به رقابت می پردازند.
رییس اداره ورزش و جوانان قصرشیرین گفت: برگزیدگان این رقابت ها علاوه بر کسب سهمیه حضور در مسابقه های انتخابی تیم ملی ، مجوز شرکت در جام بین المللی تختی را نیز به دست می آورند.
سیمایی اظهار داشت: این رقابت ها به منظور ایجاد نشاط و پویایی و روحیه امید در مرزنشینان غرب کرمانشاه با توجه به سالگرد وقوع زلزله ویرانگر 21 آبان سال 96 ، در شهرستان قصرشیرین برگزار می شود.
وی ادامه داد: قصرشیرین با داشتن آب و هوای مناسب و مکان های اقامتی پتانسیل بسیار خوبی برای برگزاری رقابت های ورزشی ملی و بین المللی و اردوهای ورزشی دارد.
قصرشیرین با بیش از 27 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه، 2 هزار و 208 ورزشکار سازمان یافته و 23 هیات ورزشی فعال دارد که مجموعه فضاهای ورزشی این شهرستان شامل هشت سرسرای ورزشی سرپوشیده ، یک استخر روباز، یک پیست دو و میدانی، یک زمین چمن فوتبال و چند زمین چمن روستایی است.
3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.