به گزارش خبرنگار ایرنا، در سیزدهم آبان که به نام روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است، مردم شهید پرور و انقلابی کرمانشاه همراه با سایر هموطنان به خیابان آمدند و با فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، تنفر و انزجارشان را از سران استکبار اعلام کردند.
روز ملی مبارزه با استکبار جهانی برای مردم مقاوم و صبور کشور روزی متفاوت بود، روزی که می توانستند پاسخ دندان شکنی به اظهارات اخیر رئیس جمهوری آمریکا داده و فریادهای تنفرشان را به گوش جهانیان و مستکبران برسانند.
13 آبان بدون شک نماد مبارزه با استکبار و روز شکسته شدن هیمنه پوشالی دشمنان انقلاب است، روزی که تعدادی از دانشجویان خط امام (ره) در حرکتی انقلابی لانه جاسوسی آمریکا این شیطان بزرگ را به تسخیر در آوردند.
در واقع می توان 13 آبان را مظهر هوشیاری و بصیرت ملتی دانست که از همان ابتدای انقلاب مبارزه با استکبار را آموخته بود و با تاسی از پیرمراد و فرزانه خود (امام راحل) به مبارزه با دژخیمانی پرداخت که هدفی جز سیطره بر کشور ندارد.
امروز و در آستانه 40 سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی تمامی مسئولان استان در کنار مردم همیشه در صحنه کرمانشاه به خیابان ها آمدند و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر استکبار سر داده و در گفت و گو با خبرنگار ایرنا نیز بر ادامه مبارزه با دشمنان انقلاب و اسلام تاکید کردند.

** مردم با همه سختی ها پشتیبان انقلاب و نظام هستند
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی مردم به خیابان آمدند تا نشان دهند که با وجود همه سختی ها بازهم پشتیبان انقلاب و نظام بوده و از آن دست نمی کشند.
آیت الله مصطفی علما افزود: این حضور پرشور و آگاهانه نشانگر بصیرت مردم و فهم و درک بالای آن ها از موقعیت کنونی ایران در منطقه و جهان است، حضور هر کدام از این مردم در واقع یک مشت محکم بر دهان استکبار است.
وی با بیان اینکه امریکا و اسرائیل نماد جهل و گمراهی بشریت هستند، گفت: خوشبختانه حضور مردم در مراسم 13 آبان امسال پرشور از سال های قبل بود و با این حضور آگاهانه بار دیگر با آرمان های انقلاب و رهبری تجدید عهد و پیمان کردند.

** 13 آبان نماد وحدت و انسجام ملی است
استاندار کرمانشاه نیز در مراسم بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و در گفت و گو با ایرنا، 13 آبان را نماد وحدت و انسجام ملی عنوان و با بیان اینکه این روز را باید یوم الله دانست بر مبارزه قاطعانه با سران استکبار تا سقوط و شکست کامل آن ها تاکید کرد.
هوشنگ بازوند یادآور شد: حضور پرشور آحاد مختلف مردم در مراسم روز 13 آبان در واقع اقتدار جمهوری اسلامی در برابر تهدیدهای توخالی و پوشالی است که از 40 سال گذشته همواره توسط دشمنان مطرح شده است.
وی ادامه داد: حضور پرشور و باصلابت مردم در صحنه های مختلف حمایت از انقلاب باعث خنثی شدن تهدیدهای دشمنان این کشور و در راس آن ها آمریکا شده است.
استاندار کرمانشاه همچنین با قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم راهپیمایی روز 13 آبان، گفت: آن ها صاحبان اصلی انقلاب هستند و هر زمان که متوجه خطری پیرامون آن شوند به میدان آمده و توطئه دشمنان را خنثی می کنند.
بازوند در پایان گفت: امروز هم مردم کرمانشاه مانند سایر هموطنان خود با وجود تمام جوسازی های اخیر دشمنان در میدان دفاع از انقلاب حاضر شده و با شعارهای کوبنده خود بار دیگر انزجارشان را از سران استکبار نشان دادند.

** ملت ایران نماد استکبارستیزی در جهان است
فرمانده قرارگاه منطقه ای نجف اشرف نیز ملت ایران را نماد استکبارستیزی و مبارزه با ظلم در جهان معرفی کرد و گفت: مردم بابصیرت ما از همان ابتدای پیروزی انقلاب تا امروز در حال مبارزه مستمر با سران استکبار بوده اند.
سردار سرتیپ پاسدار محمدنظر عظیمی با بیان اینکه دشمنان انقلاب و نظام تاکنون از هیچ اقدامی علیه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی فروگذار نکرده اند، جنایات آن ها را علیه انقلاب بی شمار توصیف کرد.
وی ادامه داد: ملت بزرگ و مقاوم ایران همواره در صحنه دفاع از انقلاب و ارزش های آن ایستاده اند و هرگز به دشمنان این کشور و نظام اسلامی اجازه عرض اندام و خودنمایی نداده اند.
سردار عظیمی همچنین با عالی توصیف کردن حضور مردم در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی؛ گفت: دشمن هرچه تلاش کرد نتوانست مانع از حضور مردم در صحنه شود.
این مقام بلندپایه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان گفت: سران استکبار روز به روز در حال غرق شدن در باتلاقی هستند که خود ایجاد کرده و با یاری خداوند به زودی شاهد سرنگونی آن ها خواهیم بود.

** ملت ایران پرچمدار مبارزه با استکبار هستند
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه نیز در این مراسم، ملت ایران را پرچمدار مبارزه با استکبار خواند و گفت: از همان بدو پیروزی این انقلاب پرچم مبارزه با استکبار در دستان زنان و مردان غیرتمند ایران قرار داشت.
سردار منوچهر امان اللهی یادآوری کرد: شجره طیبه انقلاب امروز به آنچنان درخت تنومند و پرثمری تبدیل شده که با وجود وارد آمدن تیشه های جهل و کژفهمی دشمنانش بر ساقه ها و ریشه تنومندش هرگز آسیبی به آن وارد نشده است.
وی ادامه داد: شکسته شدن هیمنه پوشالی دشمنان و نمایان ساختن ماهیت واقعی کشورهایی مانند آمریکا و انگلیس و رژیم های صهیونیستی و سعودی به درد مشترک سران استکبار تبدیل شده و همین عامل نیز باعث کینه توزی آن ها از جمهوری اسلامی ایران شده است.
رئیس پلیس استان کرمانشاه با بیان اینکه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی فرصت خوبی برای یادآوری بدعهدی های آمریکاست، گفت: صدای حمایت از حقوق بشر و دموکراسی خواهی خیالی این کشور گوش جهانیان را پر کرده است.
سردار امان اللهی یادآور شد: دموکراسی و حمایت از حقوق بشر برای آمریکا و سایر همپیمانانش در انجام بدترین جنایت ها در فلسطین، یمن، عراق، سوریه و ... معنا و تبلور یافته است.
وی در پایان با قدردانی از حضور پرشور مردم در مراسم روز 13 آبان، گفت: استکبار به برکت وجود رهبری و همین مردم هوشیار و با بصیرت مقابل ملت ایران محکوم به شکست و نابودی است.
گزارش: مسعود اسماعیلی
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.