به گزارش خبرنگار ایرنا ، پرویز ایده پور روز یکشنبه در مراسم راهپیمایی مردم پاوه افزود: مرزداران این شهرستان امروز با حضور باشکوه خود در راهپیمایی 13 آبان پاسخ دندان شکنی به سردمداران کاخ سفید دادند.
فرماندار پاوه با بیان اینکه ملت ایران طی 40 سال اخیر در تمامی طرحهای براندازانه و توطئه های متعدد و فراوان دشمنان سربلند بیرون آمده است، خطاب به رئیس جمهوری امریکا گفت آزموده را آزمودن خطاست.
وی افزود: این بار هم ملت ایران در مقابل تحریمهای ظالمانه امریکا سربلند بیرون خواهند بود، لذا سردمداران کاخ سفید باید در سیاستهای خود نسبت به ایران و حتی جهان تجدید نظر کنند.
ایده پور اظهار داشت: در روابط بین الملل بین کشورها همواره می تواند سه حالت وجود داشته باشد یا کشورها با هم در حال هم افزایی هستند یا با هم در حال جنگ هستند و یا اینکه سیاست مهار یکدیگر را در دستور کار قرار می دهند.
فرماندار پاوه خطاب به ترامپ گفت: شما جنگ را با ما تجربه کردید، هشت سال جنگ تحمیلی علیه ملت ایران طرح و توطئه شما بود ، هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری بر فراز خلیج فارس ، حمله نظامی به طبس جنگ شما علیه این مردم بود لذا نیاز است که شما از گذشته کمی درس بگیرید.
ایده پور گفت: کارشناسان سیاسی جهان معتقدند که سیاست امریکا امروز علیه جمهوری اسلامی سیاست مهار است و ما هم می دانیم سیاست مهار برای تغییر رفتار است نه تغییر رژیم اما شما بر این موضوع به اندازه ای ناشیانه عمل می کنید که تمامی تریبونهای وابسته به شما سیاست تحریم را به عنوان سیاست براندازی جمهوری اسلامی می دانند.
وی افزود که ملت ما اگر با تحریم سقوط می کرد و نظام ما اگر با تحریم پایان می یافت امروز 13 آبانی در کار نبود لذا باید درس عبرت بگیرید.
فرماندار پاوه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با دانش آموزان و دانشجویان گفت: امروز ملت ما مصمم است که دوران مهار و سیاست تحریم شما را با افتخار سپری کند.
ایده پور گفت: شما امروز به آخر خط رسیده اید و سیاست های شما جزء آزار ملت نتیجه ای نداشته است و این همان دلسوزی است که برای ملت ایران عنوان می کنید.
وی گفت: تمامی تریبون ها، سایت ها و رسانه های وابسته به شما امروز هر روز علیه این ملت و رهبران سیاسی و دینی آن توطئه می کنند.
فرماندار پاوه اظهار داشت: امروز مردم ایران با حضور باشکوه خود در خیابانها به ترامپ نشان دادند که هرگز تسلیم تحریم و تهدید امریکا نشده و نخواهند شد و با استقامت این مرحله را نیز سپری خواهند کرد.
در این تجمع گسترده ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه پاوه ، علما و روحانیون، مسئولان، بازاریان و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند.
شهرستان پاوه با بیش از 62 هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
7448/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.