حسین خدرویسی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اکنون حدود 16 هزار و 717 حامی در سطح استان با کمک های نقدی و غیرنقدی خود از ایتام حمایت می کنند.
وی خاطرنشان کرد: چهار هزار و 780 حامی نیز در قالب طرح محسنین به حمایت از خانواده های نیازمند و تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه می پردازند.
خدرویسی ادامه داد: هفت هزار و 123 خانواده مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین کمک های نقدی و غیرنقدی را ازحامیان دریافت می کنند.
وی همچنین با بیان اینکه بیشترحامیان نیازمندان استان را افراد غیربومی تشکیل می دهند، خواستار مشارکت بیشتر خیران کرمانشاهی در کمک به این افراد شد.

** اعزام 808 مددجوی کمیته امداد کرمانشاه به اردوی راهیان نور
مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه در بخش دیگری از اظهاراتش به اعزام 808 مددجوی این کمیته به اردوی راهیان نور در مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور در نیمه نخست امسال خبر داد.
خدرویسی با بیان اینکه کمیته امداد به منظور ایجاد شادی و نشاط و افزایش سطح آگاهی های مددجویان به ویژه دانش آموزان و دانشجویان اقدام به برگزاری اردوهای زیارتی، سیاحتی و تفریحی می کند، خاطرنشان کرد: در این مدت چهار هزار و 500 مددجو به اردوهای تفریحی- آموزشی در استان های کردستان و همدان اعزام شدند.
وی همچنین از اعزام یک هزار و 533 مددجو به مشهد مقدس خبر داد و گفت: 320 نفر از این تعداد را مادران و دختران مددجو، 200 نفر را دانشجویان و طلبه ها، 240 نفر دانش آموزان و 756 نفر را نیز زنان سرپرست خانوار تشکیل می دادند.
مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه در پایان گفت: یک هزار و 600 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان های تهران، البرز، قزوین، ایلام، همدان، مرکزی، قم و زنجان نیز به شهرستان صحنه اعزام و از جاذبه های گردشگری آن استفاده کردند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.