به گزارش خبرنگار ایرنا؛ هوشنگ بازوند روز یکشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه شهرستان روانسر افزود: اگر سرمایه گذاران و صاحبان واحدهای تولیدی بخش خصوصی در امهال وام ها مشکلی دارند به مدیریت بحران استان مراجعه کنند.
وی با بیان اینکه سود و جریمه امهال وام ها توسط دولت پرداخت می شود ، تصریح کرد: برای امهال 2 هزار و 316 میلیارد تومان تسهیلات، دولت 881 میلیارد تومان به بانک مرکزی پرداخت کرده است.
استاندار کرمانشاه اظهار داشت: 177 میلیارد تومان اعتبار در خزانه داریم و 100 میلیارد تومان هم در روزهای آینده به آن تزریق خواهد شد که مدیران باید در راستای جذب این اعتبارات و مبادله موافقتنامه ها کوتاهی نکنند و امور را با همت ویژه پیگیری کنند.
بازوند ادامه داد: بانک های عامل در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی سرعت بیشتری داشته باشند تا مشکل اشتغال حل شود چرا که همه در مقابل بیکاران مسئول هستیم.
وی اظهار داشت: شهرستان روانسر ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه گردشگری دارد و باید فعالیت های چشمگیری صورت بگیرد.
استاندار کرمانشاه اضافه کرد: سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این شهرستان تمایل دارند و سرمایه گذاری یک ظرفیت خوب برای توسعه بخش گردشگری است.
هوشنگ بازوند با انتقاد از تاخیر در ساخت بیمارستان روانسر گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه بزرگترین قصور را در این زمینه داشته که با گذشت چند سال از کلنگ زنی این طرح هنوز عملیات اجرایی آن آغاز نشده است.
وی افزود: چنین اقدام هایی بی اعتمادی مردم به مسئولان را در پی خواهد داشت و پذیرفتنی نیست.
نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه افزود: دانشگاه علوم پزشکی باید تا 45 روز آینده عملیات اجرایی بیمارستان را آغاز کند.
بازوند با بیان اینکه 12 میلیارد تومان برای آغاز عملیات اجرایی بیمارستان روانسر در نظر گرفته شده ادامه داد: چهار میلیارد تومان از محل اعتبارات سال گذشته که در حساب بیمارستان قرار دارد ، چهار میلیارد تومان از سوی وزارت بهداشت و چهار میلیارد تومان از سوی استانداری برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: سهم شهرستان روانسر از اعتبارات عمرانی زلزله از محل ماده 10 و 12 و ردیف 170 میلیارد تومان و صندوق توسعه ملی 13 میلیارد تومان است.
بازدید از گاوداری صنعتی روستای تپه کوئیک ، بازدید از مجتمع شیمیایی بیستون این شهرستان ، دیدار با امام جمعه روانسر، دیدار با خانواده شهید والامقام علی اشرف احمدی و بازدید از مجتمع تجاری ستاره اورامان از دیگر برنامه های استاندار کرمانشاه در سفر به شهرستان روانسر بود.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.
7455/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.