حسین خدرویسی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مبلغ برای خرید لوازم و ضروریات زندگی مانند یخچال، فرش، تلویزیون، اجاق گاز و وسایل آشپزخانه برای آغاز زندگی مشترک نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد کرمانشاه هزینه شده است.
وی ادامه داد: علاوه بر تخصیص کمک برای خرید جهیزیه، سه میلیارد و 170 میلیون ریال نیز به نیازمندان و مددجویان کمیته امداد در حدود هفت ماه سپری شده از سال پرداخت شده است.
خدرویسی خاطرنشان کرد: از ابتدای مهر تا پایان روز 25 همین ماه 20 میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان پرداخت شده است.
مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه یادآوری کرد: پرداخت هفت میلیارد و 840 میلیون یال وام ودیعه مسکن به مددجویان در مهر ماه از دیگر اقدام های صورت گرفته بوده است.
وی ادامه داد: این تسهیلات تا سقف 150 میلیون ریال به نیازمندان و افراد واجدالشرایط پرداخت شده است.
خدرویسی در ادامه از اختصاص پنج میلیارد و 180 میلیون ریال برای تامین هزینه های تحصیلی دانش آموزان نیازمند تحت حمایت این کمیته خبر داد و گفت: این کمک هزینه در شهریور و مهر امسال برای حدود 10 هزار دانش آموز هزینه شد.
مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه ادامه داد: سه میلیارد و 670 میلیون ریال از این کمک در شهریور و بیش از یک میلیارد و 510 میلیون ریال نیز در مهرماه تخصیص یافته است.
وی با اعلام اینکه سه میلیارد ریال نیز برای خرید لوازم التحریر دانش آموزان نیازمند اختصاص داده شده افزود: سرانه اعتبار برای هر دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه یک میلیون و 300 هزار ریال است.
خدرویسی در پایان گفت: هم اکنون بیش از 12 هزار دانش آموز یتیم و دارای سرپرست بیمار صعب العلاج و بدون درآمد در استان کرمانشاه وجود دارد.
در استان کرمانشاه 68 هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر 200 هزار نفر از حمایت ها و خدمات معیشتی، فرهنگی، مسکن و درمانی کمیته امداد بهره مند هستند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.