دکتر علی سروش روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عملیات اجرایی پروژه بخش اینترونشن و استروک سنتر (درمان سکته حاد مغزی) مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) اکنون در سه شیفت کاری و بدون وقفه پیگیری می شود.
او گفت: این بخش در سطح دوم بیمارستان امام رضا (ع) با مساحتی برابر با یک هزار و 100 مترمربع در دست ساخت است.
وی اضافه کرد: این بخش شامل 9 تخت scu ، یک اتاق هیبرید آنژیو و محل استقرار مجهزترین دستگاه های روز دنیا شامل دستگاه فوق پیشرفته MRI سه تسلا، سی تی اسکن 256 اسلایس و آنژیو گرافی بای پلین می باشد.
سروش اظهار امیدواری کرد با احداث این بخش به عنوان اولین مرکز تشخیص و درمان سکته حاد مغزی غرب کشور، شاهد ارائه خدماتی بی نظیر در درمان اختلالات عصبی و مغزی بدون نیاز به عمل جراحی باز به بیماران باشیم.
نورواینترونشن به انواع مختلفی از جراحی های بسته مغز و نخاع اطلاق می شود که به صورت کم تهاجمی و تحت هدایت فن آوری پیچیده تصویربرداری برای درمان اختلالات عصبی عروقی مغز ( سکته مغزی، تومورهای مغزی و..) و ستون فقرات استفاده می شود.
بیمارستان 800 تختخوابی امام رضا (ع) کرمانشاه سال 84 در 11 طبقه آغاز به کار کرده و یکی از مراکز تخصصی و فوق تخصصی مجهز منطقه غرب کشور است.
استان 2 میلیون نفری کرمانشاه در مجموع 17 بیمارستان دولتی دارد که از این تعداد هفت بیمارستان در کلانشهر یک میلیون نفری کرمانشاه واقع شده است.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.