به گزارش ایرنا؛ حسین ویسمرادی روز یکشنبه در گردهمایی ائمه جمعه و جماعات روانسر افزود: امروز بیشتر از هر زمانی نیازمند وحدت هستیم و باید هر یک بخوبی ایفای نقش کنیم.
وی با بیان اینکه بستر امنیت را بزرگان جامعه فراهم می کنند ، تصریح کرد: روحانیون با روشنگری و بصیرت افزایی نقش کلیدی را در امنیت و وحدت کشور دارند و نقش اجتماعی آنها انکارناپذیر است.
فرماندار روانسر ادامه داد: اگر در جامعه ای اخلاق دینی حاکم شود آسیب ها و انحراف های اجتماعی کاهش و وحدت و صمیمیت بیشتر خواهد شد.
ویسمرادی اظهار داشت: اسلام به ما آموخته است که تکیه و اعتماد به رای و نظر خود ، استبداد آفرین است و مشورت کردن آدمی را از سیطره خودکامگی و انحصار طلبی نجات می دهد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه نیز گفت: مساجد اهل سنت استان باید مکان تدریس و ترویج و اشاعه مذهب امام شافعی باشند.
حجت الاسلام جواد کرمی افزود: ائمه جمعه و جماعات نباید اجازه دهند جریان های تکفیری به مساجد این منطقه راه یابند و با مذاهب و جریانهایی که با مذهب امام شافعی تضاد دارند ، مقابله کنیم.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه اضافه کرد: اهل تشیع و اهل سنت در شهرستان روانسر سالیان سال است برادرانه و با صفا و صمیمیت و در کمال آرامش همزیستی مسالمت آمیزی دارند و این ارزش را باید پاس بداریم و از اختلاف و تفرقه جلوگیری کنیم.
در پایان این گردهمایی ، ماموستا ملا عبدالله غفوری ، ماموستا ملا یحیی شهبازی ، ماموستا ملا حسن پرویزی ، ماموستا ملا سید محمد محمدی و ماموستا ملا عبدالرحمان علیمرادی به عنوان اعضای شورای روحانیت و افتا شهرستان روانسر انتخاب شدند
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.
7455/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.